Amy szemszöge :
A bal további részében csak szerelmeskedtünk összebújtunk csókolóztunk meg minden .Imádtam hogy zavartalanul megy minden .
Este lefeküdtünk és összebújva alattunk el .Ám reggel hangos zajra ébredtem .Sietősen magam mellé pillantottam és láttam hogy Luke édesen szuszog .
Ekkor egy hatalmas tányér törést hallottam .-Luke Luke !-Rázogattam .Ám tudtam hogy hangosan kezd beszélni mikor felkel szóval mikor kinyitotta a szemét kezem szája elé tapasztottam .
A másikkal meg az ajtó felé mutattam és akkor megint hallottam a tányér törést .Szemei kipattantak és az ágy alatt kezdett turkálni .Mikor is elő húzott egy pisztolyt .(?)
Hogy hogy került az oda nem tudom csak azt hogy most lehet jól jön majd .
Óvatosan fel állt és kezével mutatta hogy álljak szorosan mögé.Tettem amit kért és szorosan a hátához bújtam .Mikor a lépcsőhöz aljához értünk megláttuk ki a felbujtó .Egy férfi kinek haj szőke .Szemei tengerkéken csillogtak .Izmos testalkata volt és szerintem tetoválása is .De ami a legfurább hasonlított Lukera .
A szerelmem leeresztette a fegyvert majd szorosan maga mögött tartva elő lépett .-Luke testvérem !-Mi ?-És... ki ez a csodálatos szépség itt melletted ?-Jön oda .
- Avery ha hozzá mersz érni -szegezi rá a fegyvert
-Jó jó nyugika .Senkit nem kell megölni .-Nevet fel.
-Luke mi folyik itt ?-Suttogom a fülébe .De lehet nem elég halkan .
-Drágám a drága jó bátyám nem mondta el ?-Nevet fel .
- Avery ne merészeld !-Szól feszülten Luke .
- Mit kell elmondani Luke ?
-Avery utoljára mondom ...
-A bátyám azért van veled hogy megöljön !Hirtelen felém fordult könnyes szemekkel Luke .Hogy ?
-H..hogy ?
- Hát úgy cica ...
-KUSSOLJ !-Ordítottam fel .-LUKE MOND MEG !MOND A SZEMEMBE BASSZAMEG!!
-Én magukra hagyom a szerelmeseket .Kint várlak titeket .-Kacsint majd kimegy a teraszra kacarászva Bánátomon .-Jól van ülj le !-Segített le a kanapéra .Mellém ült és belekezdett .
-Először is .Hogy honnan van ennyi pénzem ?Hogy vettem hirtelen házat LA-ban ?Bérgyilkos vagyok !-Azt hittem elájulok .- Nem is olyan rég felkértek hogy az összes Withe családot irtsam ki .-Bekönnyeztem .-Ne ne kérlek ne sírsz szerelmem !-Jön közelebb majd átölel .-Had mondjam végig !Mikor megláttalak azonnal beléd szerettem s mikor megtudtam ki vagy nem érdekelt semmi .Viszont aki megbízott most nagyon haragszik rám a miatt mert nem vagytok halottak .Apádat nem kellet megölnünk mert a baleset elintézte .-Haljotta le a fejét .- Amy mi nem a rendőrség elől menekülünk hanem a megbízómtól .Azt kérte hogy hozzalak el a reptérre és vigyelek oda neki még élve úgy hogy a csakádod halott .Tudtam hogy mi lessz a következménye a szerelmünknek .De nem tehettem mást kicsim .Szeretlek !Szeretlek ...
YOU ARE READING
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...