Mikor felkeltem nem láttam semmit .Valamint erős szorítást éreztem a csuklómon és csak az orromon tudtam levegőt venni .Megpróbáltam a tegnap történtek alapján összerakni a dolgokat .Ami sikerült is .• Elkábítottak
•Székhez vagyok kötözve
•Le van kötve a csuklóm
•Be van ragasztva a szám
•El van takarva a szemem
•Iszonyú büdös van
•Hideg is van .
•Nem tudom hol vagyokNa igen ezeket tudtam felmérni eddig .
Iszonyúan meg voltam rémülten ugyan is azt sem tudom hol vagyok mit csináljak vagy velem mit fognak csinálni .Majd egyszer csak a semmiből hangokat hallottam odakintről .Az nem esett le hogy honnan de az igen hogy nem ebből a szobából vagy tudom is én miből .
Meg ebből is csak hang foszlányokat hallottam .-Igen uram !Hát..nem volt nehéz elkapni !
-De ugye nem esett baja ?-És akkor meghallottam Christopher hangját.Szívem nagyot dobbant de el is múlt mikor rájöttem miatta vagyok most itt .
-Nem uram !De hamarosan felébred ideje bemenni !-Na most kezdtem el megint félni .Ezt nem tehetik .Mi van ha megölnek .Úr isten nagyon félek .Az ajtó nyikorogva nyílt ki és megéreztem pótolhatatlan illatàt .Egy pillanatra megnyugodtam de azért ott maradt egy kis félelem .
-Hát itt vagy ...szerelmem !-Hallottam a hangját majd hirtelen lekerült rólam a kendő .Egy sötét pinceszerű helyen voltam egy székhez kötözve előttem meg Chris guggolt .Kezét a combomra vezette és simogatni kezdte .-Ha tudnád hogy hiányoztál nekem -Fel állt és elvett a hajamból egy tincset és szorosan az orrához vezette .-Hmmm .Isteni .Pont mint régebben .-Mormolta csukott szemmel .De nekem továbbra sem jött hang a torkokon -Kérlek szólj valamit kedvesem .
-Miért rabolták el ?-Lehajtotta a fejét .
-Annyira úgy sajnálom szerelmem hogy fájdalmat kellett okozzak akár egy pillanatra is de..
-Viccelsz ugye ?Már akkor fájt mikor elmentél .Apa semmit nem hagyott maga után !Szükségem lett volna rád !-Kiabáltam -De elmentél és nem jöttél vissza !
-Tudom tudom kedvesem kérlek ne neheztelj rám ezért .Én csak téged akartalak védeni .Elmondok mindent de nem most .
-Ezt a kibaszott mondatot mondod 12 éves korom óta !ET AZ EGY KIBASZOTT MONDATOT !-Kiabáltam a képébe.
-Ne kiabálj velem kérlek !Én ..én elmondok mindent rendben ?
-Várok !-Szóval apád még jó régen megbarátkozott velem .Jó cimborám volt az öreg Harold .Ez így ment egy jo ideig. Majd jött az anyád .Utáltam azt a nőt .Egy hisztis ,elkényeztetett picsa volt és elrontotta Heroldot is .Teljesen kisemmizte .Cipők ,ékszerek,táskát ,minden nap 100 száll rózsa ...még nem Heroldnak kölcsönre volt szüksége tőlem .Szerintem nem is volt tudatában mennyit kér tőlem és szerintem annak sem hogy hogy fogja kifizetni de meg adtam neki . 1 évet kapott a törlesztésre .De nem adta meg .Nagyon neheztelnek kezdtem rá ezért szóval nem beszéltem vele még úgy ...11 éves korodig .Utánna nekem lett szükségem pénzre szóval elmentem Heroldhoz követelni ami az enyém .Azt mondta ha van valami a pénzen kívül amit meg tud adni nekem akkor azt odaadja .Tudtam hogy ha nincs nála a pénz fenyegetőzhetek kiabáljatok nem kapom meg .Szóval elfogadtam .Majd megláttalak téged .Azt a napot soha nem felejtem el .Megláttalak ahogy sírva jössz haza az iskolából .Berohantàl a nappaliba és sírdogáltál a kanapén .Teljesen elvarázsoltál .Így odamentem és megvigasztaltalak .Átöleltél és azt mondtad szeretlek .Akkor tudtam hogy apád hogyan fogja tudni törleszteni az adósságát . Így váltál te a az életem középpontjává szívem .
-Nem is hiszem el !-Fel próbáltam emelni a kezem de a hirtelen mozgatástól Sikítottam egy nagyot .A csuklómat kidörzsölte ez a szar én meg sírni kezdtem .
-Héj Héj szerelmem mi történt ?-Veszi kezeibe arcom .
-A ..a csuklóm !-Motyogom .
Olyansebességgel vágta le a kötelet hogy én is meglepődtem .
Ki oldotta és meg leugrottam hogy a nyakába vethessem magam .Nem tehettem róla .Ő az eggyetlen táppontom most .Már Lukeban sem tudok úgy bízni .Sőt!Senkiben .Csak Ő van most nekem .
-Jolvan szerelmem !Semmi baj itt vagyok !
-Félek !Miért zárták be ide !-Könnyezem össze a pólóját .
-Gyere mennyünk innen !Felemelt és kivitt az ajtón . Ekkor láttam meg hogy egy hotelben vagyunk .Bevitt a liftbe és megnyomta a 6 gombot .Megvártuk még felér kiszálltunk és bevitt egy szobába .
Meg sem csodáltam csak hagytam hogy hordozzon .Letett egy ágyra és mellém ült .-Szükséged van még valamire kedvesem ?-Kérdezett lágy kedves hangon .
- Nagyon fázom .És szomjas vagyok .Meg fáj a fejem .
-Huhh oké pillanat maci !-Puszilt felen majd kiment .Visszajött a kezében tartva egy pulóvert és egy pohár vizet .
-Tessék drágám .-Tette elém a pulcsiját .-Tudom nem a te méretes de csak ezt találtam .Az enyém !-Mosolygott kedvesen .
-Jo ez köszönőm Chris !-Felvettem meg ittam a pohár vizet és ledőltem a fejem szorongatva .-Mit adtatok be nekem ?
-Cs..csak altatót .Nem sokára elmúlik .Kicsim én tényleg nagyon sajnálom és szeretlek .-Mögém feküdt és átkarolt .Nagyon jó érzés volt végre egy férfi karjában lenni aki nem hazudna nekem soha .
-Chris ?-Egy hümmögést kaptam .-Hány éves vagy?
- 34
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomantizmBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...