Csak addig

617 23 0
                                    

Amy szemszöge:

-Drágàm hogy vagy ?-Simogattam meg Luke arcát amely most égett a láztól .
-Hmm mostmár jól szívem .
-Hajj csak ne gyötörne a láz ...-Feküdtem be mellé és fejét mellkasomra döntöttem .
-Nehh te is beteg leszel .-Suttogta .
-Nem baj ...bár érezhetném a szenvedésed szerelmem .
-Ne mond ezt .
-De .És most aludj édes .Szeretlek .
-Én is .

És hirtelen felriadtam. De nem Luke hanem Chris karjában keltem fel .Az amire utánna jöttem rá hogy lüktet és fáj a fejem olyan szinten hogy pityeregni kezdtem .

-Drágám,drágám mi a baj ?-Csak fogtam sőt szorítottam a fejem és ordítottam a fájdalomtól .
-ÁÁÁ A FEJEM !-Kiabáltam .Chris ijedt tekintettel hívott fel valakit .Nem figyeltem csak ordítottam és sírtam .

Hirtelen olyan 10-12 ember lépett be ide és páran lefogtak .Az egyik orvos volt azt láttam .Beadott nekem valamit és minden elsötétült ....

Luke szemszöge :

Ez a második éjszakám a szerelmem nélkül .Ugyanott vagyok .Ugyan olyan állapotban .Tudom hogy az én hibám .Ki másé ?
Alábecsültem elmenekült és Chris elfogta .Tudom mert ott voltam az erdőben ahol látszott hogy elrabolták .
Aa szívem sajog .Megígértem hogy vigyázok majd rá e helyett meg elragadták a karjaim közül Őt .

Egy biztos minden féleképpen vissza hozom és boldogan élünk tovább .Nem hagyom annál a féregnél .Igen .Ezt most én basztam el de nem hagyom hogy e miatt bántódása essen.... 

Amy szemszöge :

Lassan kinyitottam a szemem .A vállamból infúzió állt ki és gyengének életem magam .

- Hát fel keltél !-Hallottam meg Chris elgyötört hangját .
-Mit tettetek velem ??!!-Kiabáltam rá .
-Az egyik emberem túl sok gyógyszert adott be neked és ez lett ....De meg kapta amit érdemelt nem kell félned .
-Én Luket akarom !-Sírtam fel .-Hol van Luke?
-SEHOL !Én vagyok a szerelmed !Én !-Kiabált fel amire megrettentem így lágy hangon szólt tovább -Szereted Őt igaz ?
-Mindennél jobban .-Egy lassú könnycsepp fojt végig arcán majd Fojtatta .
-E..ezt majd fojtatjuk csak gyógyulj előtte meg rendben ?Legalább csak addig had érezzelek magam mellett .

Bólintottam Ő meg ki ment .

Pszihopatába szeretve | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin