Elkaptak !Az örsön rengetegszer megkérdezték hogy :
"Megbántad "
S a válaszom mindig ugyan az volt :
"Csak azt hogy elkaptak "Hisz én csak megtisztítom a világot .Miért baj ez .Miért baj ha amiatt öltem meg egy férfit mert megtámadott egy védtelen nőt .
Istenem !
Milyen világban élünk ?Egy férfi hogy bánthat egy olyan nőt aki egyedül van és sokkal gyengébb mint Ő .
Vagy amikor azért öltem meg egy lányt mert prostituált volt .
Igen megöltem mert a világnak nincs szüksége még egy ribancra a sok közül .Szóval a rendőrök már nem is a börtönbe akartak vinni hanem diliházba akartak zárni .DILIHÁZBA!
Nagyon meglepődtem mikor ezt mondták .
De ez van .Büszkén vállalok minden büntetést amit rám vallanak .
Hisz én voltam a hibás !
Hagytam hogy el kapjanak .Fhuu basszameg !Hogy lehettem ilyen figyelmetlen ?!Behoztak .De ami ott fogadott azt azt hittem egész életemben soha nem láthatok .
Ott ült egy konkrét királynő .Az én kibaszott királynőm !
Barna de szinte már fekete hosszú haja egyenesen omlott a hátára .
Zöld szemeit már akkor kiszúrtam mikor az ablakon bámult kifelé .
Ugyan úgy néz ki mint én .
Nekem is fekete hajam van .
Nekem is smaragdzöld szemeim vannak .Innentől már tudtam hogy Ő az enyém .Az én Királynőm lessz ha törik ha szakad .
Mikor vissza nézett rám úgy éreztem meg áll a világ .Tudjátok mint a filmekben.
Az Őrök folyamatosan rángattak és kiabáltak velem mint valami állattal .Tudtam ha innen elvisznek Őt soha nem kapom vissza .A birtoklási vágy most eluralkodott rajtam és oda mentem hozzà .
Higgyétek el nagy akarat erő kellett hogy ne kapjam fel a vállamra és vigyem egy olyan helyre hol nem találnak rá .
Ahol csak én csodálatom sugárzó szépségét .Ahol csak én érinthetem meg .Ahol csak Én vagyok .Csak Ő és én .Közelebb mentem ahol simogattuk egymást .Édes kis szavakat suttogtam neki .Már majdnem .Már majdnem megcsókoltam de lefogtak és elvittek .
Most az egyszer nem tudom megélni a büntetésem .
Érzem hogy szüksége van rám .S ha tudná nekem mennyire rá ...
Üzenek a legjobb barátomnak és Ő majd segít megszökni .
ESTÁS LEYENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...