Túlélő vagyok

686 21 2
                                    

Amy szemszöge :

- Az nem lehet !-Kiáltottam majd kapkodni kezdtem a levegőt .
Igaz belül szeretném látni de az hogy meg akart ölni
Luket szóra sem méltatva rohanok ki a testvéréhez.
-Naa beszélgetettek szerelmesek ?-Kuncogta.Le szartam hogy izmosabb és erősebb neki rontottam és a falnak préselten .
-Na idefigyelj !Hol van Chris ?-Meglepettség ült ki az arcán .-HOL A FASZBAN VAN !?!
-Nyugi van cica .Minden elmondok jó ?-Pillantott rám .Közben Luke is ki jött .Együtt leültünk a kint lévő dohányzó asztalra .Én az egyik karosszékben előttem Avery a bal oldalamnál meg Luke .Aki most egy jó tisztes távolságra ült tőlem .

-Szóval ..nekünk Luke-al Christopher a főnökünk .Megbízást kapunk és ha végrehajtjuk pénz kapunk .Ez eddig tiszta ugye ?-Bólintottam .- Szóval egy pár hete meg kaptuk azt hogy öljünk meg titeket .De kizárólag a családod .Neked egy hajszállal sem görbülhet .El kellett volna vinnünk neki .De aztán Luke elvitt...és innentől szerintem nem nehéz összerakni .Chris kiborult és meg akarja ölni .Kerestet titeket .

Ezt így nehéz feldolgozni .
Luke folyamatosan pásztázott a szemeivel és azt nézte mit fogok mondani .
Avery bement egy cigivel kezében és egyedül hagyott minket .Ez a gyerek direkt csinálja ?

-Elmondhattad volna ...
-Tudom .
-Nem vagyok már kislány !
-Tudom .
-MI AZ HOGY TUDOD ?!Ha tudtad volna elmondtad volna .Azok az emberek nem is rendőrök voltak ugye ?
-Nem .Chris megbízta Őket hogy engem juttassanak börtönbe érted meg majd eljön .Én csak téged védtelek .Nem akartalak terhelni azzal hogy félts minket .-Itt kapott el igazán az ideg .
-TÚLÉLTEM AZ APÁM HALÁLÁT !!!Hallod ?Végignéztem ahogy szépen és lassan kihuny a csillogás a szeméből !És te azért féltettél nehogy megterheljen ez a hír ?!
- Sajnálom .-Motyogta
-E..el kell mennem sétálni .

Bólintott én meg nekivágtam az erdőnek.Elindultam a jól megszokott úton mikor is megláttam a szép patakot ujj fent a kis Őzikékkel .

Megismertek szóval nem futottak el .Tetszett hogy ha már az emberekkel nem vagyok jóba akkor állat barátaim lehetnek . :D


Már egy jó ideje itt vagyok mikor is lépteket hallok .Megijedve kapkodom mindenhova a fejem hátha meglátok valakit .De nem .Áh biztos csak egy állat .Hisz ez egy erdő .

Szóval felületen térdre és a patak felé hajoltam .Néztem az abban lévő csoda szép köveket melyekre rásüt a holdfény és megcsillan tőle .

És egy hirtelen mozdulattal erős fájdalmat éreztem a fejemnél .Valaki halántékon ütött .Annyira fájt a heje hogy arra sem tudtam volna reagálni ha megölnek mellettem valakit .Annyira fáj .

Az utolsó emlékem meg csak az hogy egy rongyot tárva számhoz sötétült el minden ....

Na drágám !

Kíváncsi vagyok hogy hogy tetszik ezek a "megújult" részek .
Ez a bérgyilkos ötlet Őszintén nem tudom hogy jött csak már valami izgalmat akartam .A többi meg adta magát .

Na nektek eddig milyen ?

Pszihopatába szeretve | ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant