Amy szemszöge :
Tudtam műt fogok tenni .Chris től kérek segítséget Ő majd segít .Most kaptam egy telefont azt mondták bárkit jogom van hívni szóval megtettem .
-Igen tessék !-Szól bele .
-Chris én vagyok Amara .
-Ohh Hercegnőm mi van veletek ?
-Chris segítened kell .Itt vagyunk LA-ban a rendőrségen Elvitték Luket .
-Semmi baj szívem mindent elintézem mindjárt ott vagyok !
-Köszönöm szeretlek !
-Én is szia .Nem sokára ott vagyunk .
Majd letette .Hát jó .Megvárom Őket .-Amara szia !-A váróban láttam meg .
-Ohh Chirs !- Megölelt majd leültünk a székre .
-Mesélje el mindent .
-Hát az úgy volt hogy vártunk egy futárt .Csengettek és Luke kinyitotta sokáig nemjött vissza ázó val kimentem megnézni erre azt ecseteli az egyik rendőr hogy le tartóztatják meg minden .Chris életfogytiglanra is ítélhetik .-Sírtam el magam .Megölelt és így szólt .
-Jól van .Semmi baj !Elintézek mindent .-Bólintottam és néztem távolodó alakját .Christopher szemszöge :
Nem lessz könnyű de meg oldom .Szinte mindenki fél tőlem.És az ismeretségem is elég nagy .
-Jó napot őrmester úr. -Fogok kezet .
-Mr De Luca !-Viszonozta .-Minek köszönhetem látogatását ?
-Hallottam hogy volt valami Mr Michael's-el .Szeretném tisztázni .
-Nos uram egy sorozat gyilkost nem tudom hogyan akar tisztázni .-Nevet fel .
-Azért megpróbálhatjuk ...-Váltok komolyra és innentől fog kezdődni a kemény munka .De érte bármit ...
*
*
*Órák munkája sem segített sokat .Még a bíróval is beszéltem fenyegettem fegyvert rántottam de semmi .Elvileg annyit tudtam mondani hogy másfél évet adnak .Ennyit kedveznek .Rohadjanak meg .
Hogy mondjam ezt el Amynek ?Amy szemszöge:
Órák óta kint van de semmi .Nagyon aggódók .És ha terhes vagyok ?
És az apja börtönben van Ő meg úgy nő fel ?Akkor mi lessz ?Huu basszameg .Ez is csak velem történhet meg .És megláttam Christ !Azonnal felugrottam .
-Na mi van ?Történt valami ?Mit mondtak egyáltalán ?-Árasztottam el a kérdésekkel .
-Más fél évet kapott ...Ennyi .Ennyi volt .Össze törtem végleg .A földre rogytam és kezeimbe temettem az arcom .
-Neee !-Sírtam fel !-Neem !-Ordítottam .
-Figyelj figyel !-állított fel .- Pár nap múlva láthatod .És mivel illegális módon kapta az ítéletét nem lehet bíróság elé állítani .Csak pár nap és láthatod utoljára .Utánna már csak üvegen keresztül .-Úgy fájt .
-Gyere haza viszek hozzám .Van itt egy Házam .Vagy először ugorjunk be hozzátok ?-Bólintottam .A teszt már tuti otthon van ....
CZYTASZ
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomansBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...