Minen más lessz

1.2K 36 2
                                    

Amy szemszöge :

Mikor felkeltem egy levél fogadott .Már nagyon vártam mikor jelentkezik .
Na hát na .Hiányzott már .

Eldöntöttem lehet hogy egy gyilkos .Lehet hogy pcihopata de egy esélyt megérdemel ha már mindenki más elkönyvelte érzéketlen parasztnak legalább én próbálkozzak.

Felkaptam és olvasni  kezdtem .

" Azt hittem te egy tisztességes lány vagy .Azt hittem veled majd boldog lehetek s magányos szívás társa talál .De nem találtam mást mint egy újabb szégyentelen lányt ."

"Remélem a kis barátocskád hiányolni fogod .Csak hogy nekem nem lessz bűntudatom ."

"Mindent megtettem érted .Elszöktem körözés alatt állok de te mégis másban kerested a boldogságot ."

U.I.: Megölöm !:L

A végére azt hittem elsírom magam .Azt...azt hiszi hogy szerelmes vagyok belé?
NEM !
Meg akarja ölni .Ez nem lehet .Hol van most ?
Lehet most öli meg ?!

MEGAKARJA BALTÁSGYILKOLNI ?!?!

Azonnal kezembe vettem telefonom és hívni kezdtem Adam-et .

-Elnézést !A hívott szám jelenleg nem kapcsolhó a sípszó után kérjük hagyjon üze..-Leraktam majd hívni kezdtem megint .
Szintén nem vette fel .

-ADAM BAZDMEG !

Ujjra hívni kezdtem .Ezúttal felvette .

-ADAM BAZDMEG MI A FASZOMNAK VAN TELEFONOD ?!?
-Úr isten Amy mi bajod ?
-Az..azt hittem meghaltál !-Sírtam bele .
-Jaj kicsim ..csak lemerült a telefonom életem .De mi miatt hitted hogy meghaltam .-Huhh de jókat kérdezel .
-Cs..csak rosszat álmodtam .
-Semmi baj szívem !
-Jó csak legközelebb vedd fel .Nagyom megijedtem .Tudod hogy milyen hatással van rám a halál..
-Tudom bocsánat .Legközelebb figyelek ígérem Amy !
-Oké .Akkor szeretlek szia .
-Szia Amy !

Egy hatalmas kő esett le a szívemről .De ez nem tartott sokáig mert eszeveszett tempóban lüktetett mikor meghallottam hogy valaki bemászik az ablakon .

-Szia !-suttogta a  hangjába bánatot és megbánást láttam .Leült az ágy szélére és várta hogy mellé üljek .
-Őhmm mi ez az egész Luke ?-Ültem mellé az ágyon .
-Oké -Sóhajtott halkan .-Először is .Mielőtt elmondanám én még mindig ugyan úgy szeretlek és ugyan úgy te vagy az életem .
-Oké !Mielőtt pedig belekezdenél el kell mondanom valamit .
-Tudom .Azt a fiút szereted de ..
-NEM !-Szóltam erélyesebben .-Ő a másik csapatban játszik ....-Próbáltam finoman a tudtára adni .
-Őhmm mi?
-Homoszexuális!Meleg !A fiúkat szereti !-Adtam neki több választ is.
-M..mi?-Még nagyobb megbánást láttam a szemében mint eddig .
-Meleg !-Szorítottam meg a kezét bíztatás képp .
-Jaj szívem !Ez mindent megváltoztat .Ne haragudj .Szeretlek !Te vagy az életem .Bocsánat .Bocsáss meg !Tudod hogy szeretlek !-Nem tudtam miért sajnálkozik .
-Mi  e...ezt nem értem .-Ráztam a fejem .
-Kicsim !Én tegnap ..lefeküdtem egy lánnyal.

Ennyi .Összetörtem .Annyi idő után végre éreztem hogy valaki tesz értem valamit .Hogy valakinek fontos vagyok .
Életemben először ...csalódtam egy férfiban .
Nagyon nagyot .

-De de kicsim !-Fogta közre az arcom .- Héj Héj nézz rám !-Nem tettem .A szememet könnyfátyol borította .-Naa Hercegnőm ...Tudod hogy szeretlek ugye ?
Kibújtak az első könnycseppek.
-Jézusom gyere ide !-A mellkasára húzott és simogatni kezdett .-Én nagyon sajnálom .Szeretlek .
-É..én is .-Jó jó tudom .Elég korai .De én tényleg érzem valamit iránta és az nem puszta barátság .Éreztem hogy a mellkasát csak nem átszakítja a szíve olyan erősen dobban .Mondott volna valamit de mielőtt megtehette volna beleszóltam- De mostmár nem tudom mit mondjak .

-Nem kell semmit .Ez az kicsim köszönöm !-Örvendezett majd ismét közre fogta arcom .-Szökjünk meg együtt .  Tűnjünk el ebből a csúnya világból .Mennyünk egy szigetre ahol senki nem talál ránt .És együtt éljük le az életünk .-Hadarta -Ott szülsz gyerekeket és majd mikor már senki nem emlékszik ránk vissza jövünk és felneveljük őket .-Csillogtak a szemei .MI VAN ?-Innentől minden más lessz .Csak te és én !

Egy pár percig még némán néztem magam elé s mikor észre vettem hogy mondani kéne valamit megtettem .De nem arra amire számítottam volna.

- Mi van?

Pszihopatába szeretve | ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin