Ujj barát .

911 23 0
                                    

Rettegtem .Tudom hogy mindent meg tesz értem .Azért hogy ne válasszanak el de azt is tudtam hogy lehet ez most kevés .Nagyon kévés .

Engem haza engedtek .Màr 3 napja .A tárgyalás ma lessz én meg azt sem tudom hol vagyok arccal.
Őt elvileg addig bezárták .
Istenem !
Mi van ha a sok buzi koszos ember hozzá mert élni odabent ?Ha bántani merik ott esküszöm soha nem jönnek ki akár mennyi évet is kaptak !

Anyámhoz márcsak büszkeségből de nem szólok hozzà .Elvileg az ujj pasija fog minket elvinni a tárgyalásra .Jó nem ?
Remélem érződik az irónia .
Az biztos  hogy ezen az úton úgy ki készítem hogy vagy a diliházban vagy a temetőben végzi !

-K..kicsim -Jön be anya a szobába.Rá sem pillantok csak nézegetem magam a tükörbe .-Itt van fred .Lassan gyere !-Még bólintani sem bólintok .Mint észre vehetéttek sok mindent eltűrök .De ha az apámról van szó szép szavakkal vagyok haragtartó.De Ő egyenesen meggyalázta .Ezt nem bocsájtom meg !
- Figyelj kincsem !-A hátam mögé lép és átkarol .- Én még mindig szeretem apádat .Soha nem is tudnék mást ugyan úgy szeretni de..-Itt hirtelen löktem meg .Annyira hogy a földre esett .Tudom csúnya dolog de ez van .
-Tudod Susan !-Emeltem ki a Susan szót .Mert az tuti hogy nem hívom anyának .-A de előtt elhangzottak soha nem számítanak .Csak a De után !És te meggyaláztad az emlékét !Gyűlöllek fogd kár fel !-Kiabálok .Ő már sírva ült a földön .-Sírj csak sírj !Ezt nem teheted jóvá !

Ki szaladok a szobából ahol egy nem várt szeméj fogadott .
Eg férfi .Aki na hol ült ?APA KIBESZASZOTT BŐRKANAPÉJÁN !

Mikor meglátott elmosolyodott .Én nekem meg könnyek gyűltek a szemembe .
- TE !-Nézek rá .-AZÉRT MERT MEGDUGTAD ANYÁMAT AZ KIBASZOTTUL NEM JOGOSÍT FEL ARRA HOGY A KANAPÉJÁN ÜLJ !AZONNAL ÁLJ FEL!-Szerintem kiszakadt a dobhártyánk.De szerintem nem nagy neki mert anya sietett le a lépcsőn sírós fejjel szorosan magához ölelve Philip vagy ki a faszomot.
-Meg értem hogy ez nehéz kicsim de ne Őt hibáztasd.Tudom hogy pluszba még rá is tesz ez az elrablós dolog is de...
-Tudod anya Luke .Aki egy gyilkos pcihopata is sokkal jobb ember mit te valaha is leszel vagy lehetsz !És még véded a lovagod ?Tudod mit ?!Megyérdemliket egymást !Chh...

Inkább nem idegesítettem tovább magam elindultam kifelé ahol egy kocsi állt .Na be nem szállok oda .

Elkezdtem a bíróság helyszíne felé közeledni .Sétálgattam sétálgattam majd hirtelen lassított le mellettem egy fekete sötétített ablakú kocsi .Lehúzta az ablakot és egy ismeretlen férfi nézett ki rajta .
- Amy !Te vagy Luke barátnője.Tudom!Gyere szálú be nincs sok időnk .Ő kért hogy hozzalak el !Elmegyünk a városból !

Gondolkodás nélkül szálltam be .Hátra ültem és hálásan néztem a férfire .Vissza mosolygott és gyorsan fék  nyomokat hagyva maga után hajtott el .

***

Az úton sokat ismerkedtem Nillel .Igazán rendes férfi .sokat nevettünk és beszélgettünk.

-Figyelj Amy látom fáradt vagy ...Aludj egyet .Az ülés alatt találsz takarót .-Megilletődtem hogy ennyire felkészült rám .-Luke mondta hogy fáradékony típus vagy .-Kacsint rám .Kuncogtam majd megköszöntem .

Lehajtottam fejem az ülésre lábamat meg felhúztam és magamra térítettem a takarót és el is aludtam ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora