*csing*csing*
Hallottam meg a telefonom idegesítő hangját .Ránéztem az órákra .6:30 .Ami azt jelenti hogy mehetek a doki hoz .
Kedves meg minden .Csak nagyon korán kel kelni .
Felöltöztem ( Fen a kép 🔼 ) Nos igen .Inkább sportos vagyok .Nem mondom hogy nem szeretem a nőies cuccokat de ezekben önmagam vagyok .- Édesem nagyon vigyázz magadra és légy óvatos !-Adott puszit anya mikor mentem ki az ajtón .- Ohh ás vigyázz magadra !
-Anya ezt már mondtad !-Adok puszit én is az arcára majd kiléptem .Megcsapott a kora Őszi szellő és simogatta a bőrömet .Nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem az ősz a kedvenc évszakom .
Már az út közepén jártam mikor meghallottam a telefonom csengőhangját .- Igen ?-Szóltam bele .
- Szia Amy !Azt akartam kérni hogy eltudnál e most jönni a Diliházba ?Mert a megszokott hely tele van .
- Mi?Na de Dr Cullen ne már .Ott vannak azok a gyilkosok meg beteg emberek akik még csak nem is szoba tiszták !-Kezdtem el pánikolni .
- Amy nyugi !A főbejáraton megyünk be ahova a betegek be sem tehetik a lábukat .Nyugi legalább 20 méteres távolság fog elválasztani tőlük .Eggyel sem fogsz találkozni ígérem !
- Hát legyen !-Egyeztem bele .| Főbejáratnál |
A doki szorosan mellettem sétál fel a lépcsőn. .És hogy miért ?Én kértem rá .Nagyon Félek .Nát na most na .Diliházba megyek .DILIHÁZBA !
- Figyelj!Ülj le ide !-Mutatott egy székre ami a "Váróterem "szerű helyen volt .- Fél pillanat és itt vagyok .Csak a mappádat hozom le .
Választ nem várva ment fel a lépcsőn .Ott ültem teljesen elveszettül .
Mit csináljak ?
Hol van a doki ?
Mi van ha meghalok ???A gondolkodásomból az szakított ki hogy bilincsben hárman behoznak egy férfit .
Uram isten !
Egy kibaszott félisten ..
Várj mi ?Ha ide hozták tuti nem lehet százas .
Lehet gyilkos !
Vagy rosszabb .BALTÁS gyilkos .Már el is képzeltem ahogy könyörgök neki hogy :
"Kérlek kérlek te fél isten ne baltás gyilkolj meg !"De ebből meg az őrök szakítottak ki .
Na meg Ő .
Mert már vagy fél perce engem bámul .
Mi a fasz ?- Mozgás te pojáca !-Ordított az egyik Őr .
A férfi egy egyszerű mozdulattal leütötte Őt ahogy a többi kettőt is .
Majd elkezdett felém jönni.Annyira közel jött hogy ajkainkat csupán csak 1 centi válassza el .Ha jobban szemügyre veszem csak akkor láttam meg gyönyörű smaragdzöld szemeit .Pont olyan szemei vannak mint nekem .
- Innentől az enyém vagy királynőm!Az én gyönyörű királynőm vagy !- Mondta majd Lágyan megsimogatta arcom .Hagytam neki .Sőt .Felemelve a kezem én is megsimítottam az övét.
Tetszett neki .Ajkait egy mosolyra húzta és bámulta a szemem .Olyan tökéletes volt .Mélyen belül féltem sőt rettegtem tőle .De most úgy érzem hogy semmi okom az aggodalomra .Úgy néz ki majdnem mint én .Éj fekete haj ,smaragdzöld szemek .És az a kigyúrt test ....
- Olyan szemed van mint nekem !- Szólaltam meg .Még mindig arcát simogatva .
- Tudom királynőm !Nem győzöm csodálni .- Majd szeme letért a számra .És vészesen közeledni kezdett .
Úr isten !Most meg fog csókolni ?!
Mikor ajkai már súrolták az enyémet jött még vagy 5 Őr akik lefogták Őt .
Éreztem hogy valami történik .A torkomban megjelent egy gombóc .Valamiért azt akartam hogy engedjék el .- Úr isten Amy !- Jött oda Dr Cullen és ki próbált vonszolni az ajtón .
- Még látlak királynőm !-Monda a férfi kacsint a majd hagyta hogy az Őrök elvigyék Őt .- Gyere haza viszlek !-Mondta az orvosom majd beültetett a kocsijába ...
BINABASA MO ANG
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...