Tiszta lap

621 25 7
                                    

Amy szemszöge :

Haza jöttünk Ő mega kocsiban várt .
Gyorsan felkaptam a földről a teszteket és be szaladtam .Nem érdekelt semmi azonnal a vc re rohantam  megcsinálni .Már csak 10 perc választ el az igazságtól .
Szóval addig bepakolom a ruháimat .
Addig pont letelt mert mert az időzítőm jelzett .Félve mentem be a fürdőbe .Majd megláttam ...A teszt pozitív .És a másik is .Táskákat megfogva szálltam ne mellé .

-Mondanom kell valamit ...
-Mond életem .-fordul felém .
-Terhes vagyok !
-H..hogy ?
-Jól hallottad .Chris mi lessz így vele ?
-Muszáj ...hu !Ez nehéz .Várnod kell rá .Ki kell várnod még ki engedik .
-De addigra majdnem 1 éves lessz a kicsi .
-Nem tudsz mit tenni csak maradj erős .Ha nem is magad miatt de miatta igen !Muszáj és tudom hogy képes vagy rá !-Fogja meg a kezem .-Holnap láthatod a szerelmed én van 2 órátok mindent megbeszélni .
-Hmm oké !-Vettem egy mély levegőt

1 nappal később .

Chrisel írt vagyunk s rendőrségen ès várjuk hogy Luke kijöjjön .Nem akarom neki elmondani hogy terhes vagyok de tudom hogy muszáj .Nem is fog látni szülni mert itt lessz .Utálom ezt ...

-AMY !-Kiáltott és felém kezdett futni .Ugyan úgy téve mikor ölelkeztünk össze vissza csókoltam .
-Khmm !Van 2 órátok .Gyertek !-Egymás karjaiban elindultunk Chris után aki egy  szobába vezetett .Volt benne egy ágy és ablak .Ennyi .Nem baj ez tökéletes .2 óra az utolsó paradicsomban másfél évig .Szupi .
Chris kiment én meg leültem az ágyra .
-Öhm el kell mondanom valamit .-Bólintott .-Terhes vagyok !

Lefagyott .Én is így reagáltam volna .Hisz tisztában van hogy nem lehet velünk .Tudja hogy majdnem egy éves lessz a gyerekünk mikor láthatja és először kezében zárhatja .

-Ennek nem most kellett volna .Mi lessz így velünk ?Mi lessz vele ?Én börtönben leszek !
-Tudom Luke !Megoldjuk .Tudom hogy nehéz lessz .Minden nap bejövünk látogatni és Chris eltudja intézni hogy szülés kor velem lehess .Mindig látni fogjuk egymást ...-Bíztatom .-A szerelmünk mindig ki fog tartani .Mert erősek vagyunk !-Szorítottam meg a kezét .
-Mindennél jobban szeretlek titeket !-Csókolt meg .
Fel fektetett az ágyra és hasamra hajtotta a fejét .
-Apa lessz az első akit meglátsz majd .Ő tart majd a karjában először .Minden nap írni fogok neked anya meg be hoz majd hozzám .Nagyon szeretlek picim és nemsokára találkozunk .-A szívem szakadt meg .Alig akartam végighallgatni .Aztán fel nézett rám .-Te meg..el sem tudod képzelni mennyire szeretlek .Ezt a csodát amit adsz most nekem nem tudom elégszer megköszönni .Szeretlek !Nagyon nagyon szeretek !-A végére elsírtam magam és Ő is .Mind a ketten .félig a szomorúság miatt és félig az öröm miatt .Na jó főleg az öröm miatt ...

2 órával később ...

Lukeal csak beszélgettünk és simogattuk egymást .Ez volt életem legszebb búcsúja .Nem győzte megköszönni a babát habár ez inkább az ő érdeme(😉)
Most ugyan úgy feküdtünk mint eddig .Én az ágytámlának támaszkodva szét tett lábakkal Luke meg a lábam között a feje meg a hasamon .A haját Simogatom Ő meg a mellkasom habár szerintem Ő is tisztába van vele hogy az bizony a cicim .Kis rafinált ...

-Le járt az idő !-Jön be Chris .
-Itt az idő !-Kel fel .-Ne feledd szeretlek titeket .Egyél sok gyümölcsöt szedj minimum 3 féle terhes vitamint és egyél nagyon sokat .A babkártyám ott van a házunkban a székben .A kód meg a találkozásunk dátuma .Bármi kell .De tényleg bármi azzal a kártyával ki tudod fizetni .Ami csak megtetszik vagy megkívánsz meg veszed !Vigyázz helyettem is rá ...-Kezd el sírni .
-Naa ne sírj picikéim !-Simogatom
-Nekem kéne megvédenem titeket .Minden nap emlékeztetni a vitaminokra elvinni enni minden hónapban az orvoshoz ...
-De az hogy végre tiszta lappal lehetsz velünk mindennel felér .Szeretlek és vigyázok magamra .Nem három hanem vagy 5 vitamint fogok szedni enni fogok és megígérem használom a kártyát .A gyerekünk soha nem fog elfeledni ugyan is minden nap beszélni fogok neki rólad .Most pedig menj !De egy dolgot ne felejts el .Te vagy az életem és szeretlek !-Csókoltam meg utoljára .A rendőrök pedig elvitték tőlem .Még utoljára visszanézett és azt suttogta szeretlek .Vissza Súgtam neki Őt meg elvitték .

Pszihopatába szeretve | ✔️Where stories live. Discover now