Amy szemszöge :
-k..ki volt a megbízód ?-Kérdeztem .Eszembe jutott egy férfi .Apa egyik barátja .Egy ilyen 40 lehet most de tuti nem több .
Mindig is olyan lány voltam aki már 12 éves korában szexi idomokkal rendelkezett és nőisedni kezdett .Sok férfi beszólogatott az utcán .Rengeteg ember szemet vetett rám .De ha tudták volna hány éves voltam.....De Ő pontosan tudta .
Had meséljek el egy történetet :6 évvel ez előtt :
Szia apuci!-ugrottam apám nyakába mikor hazajött .Már mikor belépett látszott rajta hogy feszült .De mikor meglátott azonnal elszállt ez mind .
-Gyönyörű Hercegnője apának !-Puszilgatott össze vissza .-Milyen napja volt az életemnek ?-Ült le a bőr bőrfotelébe és az ölébe ültetett .
-Hát suli után....-Mondtam volna tovább is de a bejárati ajtó kicsapódott és belépett rajta ...Ő .
A majdnem keresztapám aki apám munkatársa vagy mi .Kedves ,vicces ,jóképű meg minden .És iszonyatosan imádom az illatát .Mindig mikor megölelt vagy az ölébe ültetett akkor szorosan belébújtam és beszívtam imádnivaló illatát .-Christopher !-Szólalt fel idegesen apám .-Mit keresel itt ?-Vonta kérdőre .Igen apa nem igen kedvelte .Nem értem hogy akkor miért van itt folyton .Na nem mintha zavarna .
-Csak nem megtiltod hogy lássam az életfényem !-Tárta szét a karját majd felém nézett .- Na gyere ide életem !-Felkeltem volna apu öléből de erősen megszorította a kezem .Felé kaptam a fejem .Rá néztem és arcával azt sugallta ne hogy elmenjek .
-Harold !-Szólat fel idegesen Chris .
Apu kedvetlenül elengedte a kezem .És pedig azt sem tudtam hogy mi van ?-Édes !-szólt Chris .-Gyere .
Ránéztem apára aki hanyagul bólintott én meg elindultam a mostmár kanapén ülő Chrishez .
Leültem mellé aki azonnal azonnal az ölébe rántott és karjait olyan sebességgel szorította körém hogy észre sem vettem .
Fejem mellkasára hajtottam és felemeltem hogy a szemébe tudjak nézni .
Utáltam .Nagyon fura volt .Olyan szerelmesen nézett rám ...-Harold !Menny ki !-Mondta még mindig a szemembe nézve .
-Na nem!Nem parancsolsz nekem a saját házakban !-Szólt élesen apa -Gyere lányom!-Jött oda és kirántott Chris öléből és a konyha felé kezdett húzni .
-AMARA !-Kiáltott Chris és akkora sebességgel kezdett el futni felénk hogy azt le sem tudom írni .Kirántott apa karjaiból de sajnos nagyon fájt .Apáék folyamatosan kiabáltak dühöngtek én meg egyre jobban megijedtem .
Apáék engem rángatva ordítottak a kezem is fájt és már nem is tudtam mit csinálni .Pityeregni kezdtem .A többiek csak kiabáltak és rángattak én meg csak sírtam .
Az első aki észrevette azt az apa volt .-Amy !-Guggolt le hozzám és megölelt .Ellöktem magamtól és fel rohantam a szobámban .
-Kicsim kicsim !-Kiáltott Chris de nem álltam meg a szobámig.És ahogy beértem az ágyamba feküdtem és fejemre húztam a takarót .-LÁTOD BAZDMEG !HA KIMENTÉL VOLNA AKKOR MOS NEM LENNE EZ !-Kiabált Chris majd meghallottam lépteit a lépcsőn - Édesem .-Szólt lány hangon .-Engedj be és beszéljük meg .Sajnálom ezt .Csak engedj be kérlek .
Kiszaladtam az ágyból elfordítottam a kulcsot és azonnal visszabújtam a takaró alá .- Édesem ..-Meglepetésemre bebújt mellém a takaró alá .Ez volt addigi életem legintimebb élménye .Sosem voltam még ilyen közel férfihoz .
-Nem gondoltam hogy bebújsz mellém .-Suttogtam .
-Bármit megtennék érted ...szerelmem !-Mi van ?
-H..hogy ?
-Kicsim mindent elmagyarázok de nem most !Neked csak annyit kell tenned hogy viszonzod és nem leszel mással .Érted?-Nem tudtam válaszolni .
Nyilván egy 12 éves lány nem tudja eldönteni hogy szerelmes e vagy nem .-Nem kell most válaszolnod .Csak tudatom veled hogy ezért vagyok ilyen veled .Ezért vagyok itt mindig .A többi részletet majd megbeszéljük .Na gyere !-Kibújtunk a takaró alól és a mellkasára fejtetett .Beszívtam jellegzetes illatát és úgy feküdtem tovább .
-Szeretem az illatod !-Jelentettem ki .Kuncogott egyet majd válaszolt .
- Én is a tied kicsim !-Felelte és meg Puszilta a fejem .De az ajtó megint kicsapódott és apa lépett be rajta .
- Christopher gyere !Beszéljünk .Azóta nem is láttam Őt ....
Vissza a valóságba :
-Christopher De Luca !-Bennem meg az ütő is megállt .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomantizmBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...