Te és én

973 29 0
                                    

Elkezdett vadabban de mégis érzékien csókolni .Én sem finomkodtam .Tudtam hogy ha meg is történik nem lessz belőle semmi baj .Vigyázni fog rám .
Elvált ajkaimtól és nyakamat vette célba .
Nedves csókokkal hintette be az egészet .Testem égett a vágytól és az övé is .Valahányszor a vállára rajtam a kezem és belemarkoltam izmos testébe mordult egyet .Lejjebb ment és a kulcs csontokat kezdte el csókolni .De egy érzékeny helyen meg is szívta .
-Ahh !-Nem bírtam muszáj volt felnyögnöm .Annyira tetszett ez az érzés .
Elvált a nyakamtól és szemeimbe nézett .
-Olyan tökéletes vagy .És az enyém !-Már ráhajolt ajkaimhoz mikor dörömböltek ajtónkon.

-Szerelmem ki ez ?-Kérdeztem .
-Nem tudo....

Be sem fejezte de hirtelen fegyveres rendőrök sokasága lepte el a házat.Luke leszállt rólam és ijedten fordult felém .
- Fogjátok le !-Kiabálta az egyik mikor is 2 jöttek oda hozzá és lefogták .Próbált ellenkezni .Rángatózott rugdosódott se semmi esélye nem volt .
-Hozzátok !-Kaptak utasítást . Oda jött hozzám az egyik és felállított .Fájt nagyon .
-Ááá ez fáj !-Kiabáltam se csak azt értem el hogy felpofozott .
-HOZZÁ NE MERJETEK ÉRNI !-Őt kihurcolták velem együtt és beraktak minket egy kocsiba .Bilincsben ültünk egymás mellett .A szánk le volt ragasztva .Luke több helyen vérzett .Nekme csak az ütés helye fájt .
Tudtam és látszott is rajta hogy fél .

Erőtlenül de rádőltem a vállára .Ez az egy kis mozdulat is a legnagyobb biztonságérzetet adta meg nekem .Éreztem hogy izmai elgyengülnek és fejét az enyémre tette .Ahogy csak tudta a kezei miatt és letépte a ragszalagot és ezt megtette velem is .
Szerencse hogy a rendőrök nem láttak minket ugyan is egy sötét toló ablakkal amit csak ők tudnak eltolni van előttünk .

-Luke úgy félek ..-Könnyeztem be .-És a kezem is fáj .
-Shhh semmi baj szerelmem .Mindjárt vége .Megígérem. Ahogy azt is hogy nem vehetnek el tőlem .Soha !Csak az enyém vagy én meg a tiéd .És ezt nem hagyom hogy tönkretegyék .-Csókolt meg.-Na gyere ide .-Combjaira pillantottam és ráhajtottam a fejem .Lábaimat feltettem az ülésre és megpróbáltam pihenni .
-Pihenj csak szerelmem !Pihenj csak !-Suttogja .-Majd én megoldom .Neked mindig csak ennyit kell majd tenned .Piheni .Mert én mindent megoldok ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon