Nem hagyom

861 23 0
                                    

Amy szemszöge :

Mikor felkeltem  az első dolog amit észrevettem hogy  iszonyatosan fáj a fejem .De annyira hogy azt hittem széthasad .Kinyitottam a szemem és egy  ágyon feküdtem .Még mindig éjszak volt .Körbepillantottam és akkor esett le hogy ez  a faház .És hogy Luke mellettem szuszog .Azonnal de mégis óvatosan felálltam és kiszaladtam a mosdóba .De előtte bele nyúltam Luke gatyájának a zsebébe és kivettem a telefonjàt .
Majd hívni kezdtem anyát .

-Igen thessékhhh?-Ásított bele .Persze hisz 6:19.
-A..anya!-Szóltam bele
-Kicsim kicsim hol vagy ?Mi van veled ?
-AMY!MI A FASZOM ?!?!-Rontott be Luke .Azonnal letettem és ahogy közeledett én távolodtam .Még nem végül falba ütköztem .
-N.ne gyere k..közelebb !-Dadogtam a félelemtől.
-Miért Amy ?MEGSZÖKTETTELEK!A te kérésedre.MEGSZÖKTEM !Miattad .És ez a hála ?EZ?Mi az Amy csak nem félsz...-Nem hagytam hogy befejezze .
-Elaltattál !Mit gondoltál hogy majd ugyan úgy bízom benned és veled maradok ?!Hát kurvára nem !-Keltem ki magamból .El akartam futni mellette de elkapta a karom .
-Mert ha igen ne tedd !-A falnak passzírozott és ajkaimnak esett .
Úgy falta azokat mintha az lenne az utolsó .Szenvedélyes ,szerelmes és érzéki volt .Egyik kezével megtámaszkodott a fejem mellet míg másikkal a derekamat szorongatta .
Visszacsókoltam és kezemet arcára vezettem .
-Hahh szheretlekhh-Súgta a számba majd kezeit a fenekemre tette és felemelt .Bevitt a szobába és lefektetett az ágyra .Levette a pólóját és rám feküdt.
Megint csókolni kezdett csak most a nyakamat .Kezem a hátára tettem és szét karmoltam .
-Baba valaki nagyon be van indulva .-Nézett fel rám levette a pólóm és elétárul melltartóm .- Jujjj de gyönyörű vagy !-Levette a melltartót is és masszírozta egyiket míg másikat szívta ,szokogatta ,csókolta .
-Ahh Luke !-Nyögök fel .Elvállt melleimtől és lehúzta a nadrágom a bugyimmal együtt .
-Huh Baszki !Finomnak látszik .Megkóstolhatom ?-Kérdezte csábító hangon .Csukott szemmel Bólintottam Ő pedig kidugta a nyelvét és végig nyalt bejáratomnál .
-AHHH !-Nyögtem hangosat .
-Hmm nagyon fincsi vagy !-Tovább nyalt .Éreztem hogy kezd épülni bennem az orgazmus .Életem első orgazmusa .Beletúrtam a hajába ég megtéptem .még egy utolsót belém nyalt én meg a nevét sikítva mentem el .

Felmászott hozzám  és torokülésbe leült előttem .Ugyan így tettem majd vártam a fojtatást .
- Láttam ...Láttam a félelmet a szemedben mikor feléd mentem .Tudom hogy elalltattelak .-Felém jött s átölet.Visszaöletem és nyakjaltaába fúrtam  arcom Ő meg a hajamat simogatta .-Azért tettem mert azt mondtad el akarsz hagyni .Én meg a..azt nem hagyhattam .Én azt nem bírnám ki picim !-Szorított az ölelésen .
-Nem csoda hogy megijedtem .Azt hittem engem is meg akarsz ölni .-Sírtam .-Úgy bánták velem mintha meg akarnál ölni .Nagyon nagyot csalódtam benned ...
-Tudom ,tudom és nagyon sajnálom .Csak hirtelen azt tettem amit először gondoltam .És gondolkodás nélkül tenném meg újra ha az kéne hogy ne hagy el .
Nagyon szeretlek és féltem hogy elveszítelek .Szeretlek és tudom hogy te is .Én veled képzelek el mindent .Ne hagyjuk hogy tönkre mennyen !-Fektetett be majd hozzám bújt mint egy kisgyerek .Imádom .
-Nem hagyom !Ha rajtam múlik akkor semmi nem ronthatja el !-Puszilom meg a fejét ami a mellkasomon volt .
-Szeretlek !
-Szeretlek

Pszihopatába szeretve | ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora