Sötétség

854 24 4
                                    

Amara szemszöge :

Este hirtelen felriadtam és magam mellé pillantottam .Luke sehol .Ja igen említette hogy elmegy  az erdőbe .Ránéztem az órára és:
3:48
Huhh .Már haza kéne jönnie nem ?Végülis az erdő nagy .

Lementem a konyhába és ittam egy pohár vizet .Megnéztem a mosogatót és megláttam hogy minden tányér amitől ettünk úgy ott van .
Szóval remek háziasszony módjára elkezdtem mosogatni .

Már az utolsó tányér és pohár maradt mikor megéreztem hogy egy kemény mellkas nyomódik a hátam hoz.
Tudtam hogy ez Luke .Szóval kuncogtam egyet és hagytam .
Elkezdte simogatni a derekam de közben megéreztem valami keményen a fenekemnél .Ajaj Luke .
És elkezdte csókolgatni a nyakam .A haja arcélemet simogatta és a pofikája a vállamon pihent .A fejemet ráhajtottam az övére és csak akkor csapott meg az illata .

Azonnal megfordultam és el löktem  magam tőle .
-Mi a faszt művelsz ?-Kiabáltam
-Na Amy tudom hogy tetszett .-Kacsintott .
-Mi ?Igen de csak mert azt hittem Luke vagy !-Kiabálta még mindig .
-Jaj hagyd már azt a faszt a picsába tudom hogy én kellek neked !-Ez mi a fasz ?
-Mi van ?
-Ezt honnan veszed ?
-Tudom !Amy Luke nem érdemel meg téged !

Közelebb jött és erőszakosan megcsókolt .
Ellenkezni akartam lökdöstem meg minden de nem eresztett .
-MI A FASZ FOLYIK ITT ?!?!-Jött be Luke .Végre basszus .
Le le rángatta  rólam Nillt ès erőből ütni kezet .Ő már a másodiktól a földre került és addig kapta az ütéseket ameddig eszméleténél volt .

-Kicsim jól va..-Jött volna oda hozzám én meg ellöktem .Ez az Ő hibája és ha nem ilyen felelőtlen hogy egyedül hagy a bolond barátjával akkor ez nem történik meg .Ha nem jön lehet megerőszakol.
-HAGYÁJ !HA NEM VAGY ILYEN FELELŐTLEN AKKOR EZ KURVÁRA NEM TÖRTÉNIK MEG !EZ MIATTAD VAN !

Választ nem várva szaladtam el .Be az erdőbe .Hallottam hogy kiált utánam és szalad is de én csak mentem .
Már vagy 10 perce bolyongok itt mikor megláttam egy kis patakot .

A sűrű pázsitban szent János bogarak repdestek .
A tavat megvilágította a Hold és pont akkor értem oda mikor egy Őzike  épp ivott a patakból .
Mikor meglátott boci szemeivel rám nézett s én csak annyit mondtam .
-Igyál csak nyugodtan .Én is csak nyugalmat keresek .
El sem hiszem .Az Őzike hálás pillantással jutalmazott és tovább ivott .Kicsit beljebb ment a fákhoz és valamit csinált .És hirtelen egy egész Őzike család lépett oda a patakhoz .3 kicsi plussz az az egy anyuka akivel találkoztam .
Gondolom azt sugallta nekik hogy én nem bántok .

Elmosolyodtam majd néztem ahogy játszanak .
Az egyik kicsi oda jött hozzám és mellém feküdt .Gondolom ez az Ő otthonuk .

Óvatosan hogy meg ne ijedjen simogatni kezdtem .Tetszett neki .Majd mikor ezt a többiek is meglátták a másik kettő is oda jött .
Egyszerre megpróbáltam igazságosan simogatni Őket .Nagyon édesek voltam .Az anyjuk is oda jött és a törökülősben lévő lábamra rakta a fejét .Az ővét is megsimogattam és úgy pihentünk .

-Szerelmem !-Jött oda Luke .
Az őzikék meg riadtak de jeleztem nekik hogy semmi félnivalójuk .Szóval amint Luke mellém úgy oda is mentek páran hozzá .Csak az anyuka meg egy kicsinye maradt nálam .
-Holnap akartalak elhozni ide .Ismerem Őket .
-Nem szólaltam meg .
-Kicsim ,tudom hibáztam de...
-Nem !Luke ha nem jössz haza akkor megerőszakol.
-De nem történt meg !Amúgy nem maradjunk k2 hétnél tovább utánna
-Utána hova megyünk Luke ?-Hallgatott .-Hova megyünk Luke ?
-Egy barátomnak van egy háza és ...
-Nem !Luke Vigyél haza .-Suttogtam .-Anyához .Lehet ez a barátod meg is erőszakol .Nem megyek többé veled sehova!
-Ha tudnád mennyire reméltem hogy nem ezt mondod .-Hirtelen az ölébe rántott menyasszonyi pózban miközben ültünk .Időm sem volt megszólalni ugyan is az orrom és szám elé szorított egy kendőt .
Nem szippantottam bele .Kapálóztam rugdostam de semmi .Lefogott és erősen nyomta arcom hoz a kendőt .
-Ne ellenkezz picim !-Suttogta .Nem tudtam tartani a levegőt .Szóval vettem egy mély légzetet és éreztem hogy elsötétül a világ .
-Annyira sajnálom .
-Szeretlek
-Szeretlek
-Szeretlek
-Szeretl...-És képszakadás .Az utolsó szavak amiket hallottam hogy szeretlek .Onnantól jött a sötétség .

Pszihopatába szeretve | ✔️حيث تعيش القصص. اكتشف الآن