FONTOS UNFÓ A TÖRTÉNET VÉGÉN !
8 hónappal később .
Ma van a nagy nap .És pont szenteste napja .A kisfiam már 8 hónapos és egyre jobban hasonlít az apjára .Minden mozdulata szólása meg minden .
Vagy is szólásra azért még nem mert nem mondta még ki az első szavát .
És ma haza jön Luke .Azóta sem változott semmi csak hogy a találkozásra viszem kicsi Luke-ot is .De mostmár itt lehet .El sem hiszem hogy végre vele aludhatok és nem az egyedüli kihűlt ágyban .És párna helyett az ő testét ölelhetem .Hogy a kicsi Luke-ot végre az apja is elringathatja .Istenem de várom már .
-Életem csak még egy kicsit ..-Próbálom bele "tömni" a bébi ételt .Épp az ölemben ül és tiltakozás kél rúg kapál Annyira imádom a kis testét .-Hajj rendben ha ennyire nem vagy éhes .-Letettem a kezemből a kanalat az ételes üveggel együtt .
- Na és ?Mit szeretnél csinálni míg apa nem jön haza .-Kuncogott egyet az édes hangján és megta a 2 fülemet és húzogatni kezdett .
- Naa anyát bántodddd?-És elkezdtem cikizni a kis testét .Nevetése egész házat betöltötte az egész házat .Mire meghallottam a csengő hangját .Szívem kihagyott egy ütemet és azon nyomban felálltam kezembe véve a kicsit .Szinte szaladtunk az ajtó felé mikro megláttam Őt .A szemei alatt már semmi nem tarkította .Az idő alatt sokkal izmosabb is lett .Meglátta a kicsit és engem .Ledobta a kezében tartott táskát hidegen hagyva hogy hangos csattanással ér földet .
-Megígértem ugye ?Itt vagyok !-Elindult felénk .Én is így tettem .Hirtelen jött oda és zárt örökre karjaiba .-Itt vagyok szerelmeim itt vagyok .
-Ohh Luke !Végre itt vagy szerelmem !-Ölelgetem .Már vagy 2 percig ölelkeztünk a földön mikor Luke kivette a fiát a kezemből .
-És te ?Hát tudod te hogy hiányoztál nagy fiú !-Mosolygott rá könnyekkel a szemében .-Apa vagyok .Igen apa .-Meglepetésemre Luke el kezdte nyitogatni a száját .Istenem .KI FOGJA MONDANI AZ ELSŐ SZAVÁT .
- A..a..ap..apa !-Uram Isten .Luke lefagyott .Majd hirtelen ki tört belőle a zokogás .
-Igen kicsim apa .Apa vagyok szerelmem !-Ölelgette .
-Apa !-Mondta ki újra majd szorosan hozzá bújt .
-köszönöm hallod ?!Köszönöm szerelemem !-Ölel megint magához .-Soha többé nem hagylak el titeket és örökre veletek maradok !
-Apa apa apa!-Luke folyamatosan ezt kántálta mi meg csak helyeseltünk hogy igen apa !
Vége !Kedves olvasóim .Ahogy tőlem megszokhattátok lessz egy köszönet nyilvánítás meg még egy Epilógus és elkezdhetitek a második könyvem amit azonnal ki teszek amint befejezem .
YOU ARE READING
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...