Enyém

1.2K 32 4
                                    

Luke szemszöge :

Éppen az egyik közeli parkban sétáltam .Jól esett a levegő ennyi rossz után .

A rendőrség még mindig köröz .Félek elkapnak mielőtt megszerezném a szerelmem ...
Igen ölök embereket .De nem azért mert élvezem .
Na jó egy kicsiiiiiit....De csak mert megérdemelték .

Még sétálgattam egy kicsit mikor meghallottam a világ legédesebb hangját a kosár pálya felől .

-Szeretlek !-Hallottam .Közelebb mentem és megláttam ..

Egy másik fiúval!!!!!MEGÖLÖM A GYEREKETTTTT.
Egymásba bújva pihentek egy fának támaszkodva .És azt mondta neki SZERETLEK .
Ezt nekem kéne mondania .Csak nekem .Csak az enyém !

Legszívesebben oda mentem volna és addig vettem volna ameddig érzem hogy van pulzusa .
De nem tehettem .Lennének szemtanúk és kideríthetnék hogy hol vagyok .
De egy Biztos .Nem ússza meg szárazon ...

***

Írtam neki egy levelet hogy tudja hol keresse a barátját majd elindultam egy közeli bárba .

Jól leittam  magam majd mikor alig láttam 2-ig oda jött hozzám egy ribanc .

-Szia cicafiú nem megyünk szórakozni ?-Kérdezte.Megfogtam a derekát majd botladozva de elmentünk az Ő kocsiági .Undorodtam tőle rendesen de az hogy mással láttam teljesen letaszított a melybe .
Tudtam mi lessz a vége .Megbaszom majd megölöm .Minden kurvával ez van ..

*
*
*
Mikor reggel felkeltem iszonyatosan fájt a fejem .Magam mellé pillantottam ahol megláttam a tegnapi partnerem élettelen véres testét .
-Ohh basszameg mit tettem ?!-Dőlök hátra az ágyon .De ne hogy félre értsétek nem amiatt van bűntudatom mert megöltem hanem mert megbasztam .
Lehet hogy ideges vagyok Amyre de eszemben sem volt megcsalni .

Úr isten a levél !Most tuti meg van ijedve .
Olyanokat írtam ami nem is volt igaz . Faszomba  a kurva vérmérsékletemmel .

Felkaptam magamra egy szürke mackó nadrágot  és egy fehér pólót majd elindultam a szerelmemhez ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora