Hiány

668 19 0
                                    

Luke szemszöge :

Ma elratatároztam hogy megkeresem és mint a szőke (fekete )Hercege lennél meg mentem Őt .
A testvérem elmondta hogy hol vannak .Esküszöm hogy ki sem találtam volna hogy az a vén de mégsem annyira vén fasz kibérelt egy egész kurva szállodát .Chhh ha tudnám hogy neki nem számít a pénz megijedtem volna .De tudom hogy a szíve felé megy .És azt is hogy Én vagyok az igaz szerelme .

Egy fekete nadrág volt rajtam egy fekete ing-el és egy motoros dzsekivel .
Tudom nem mondtam még de sokat motoroztam mikor szabad voltam .Anya ezért is volt sokszor ideges rám .Imádtam .
Az Övemhez erősítettem egy fegyvertartót amibe belesüllyesztettem a fegyverem .

Plussz egy kést a zsebembe mert mikor nem jöhet jól ?
Hiányzik a szerelmem és minél hamarabb magam mellet akarom tudni .

Kiléptem az ajtón és az erdőn átsétáltam egészen a főútig .Ott pedig a mellettem lévő fa mögül kiszedtem majd beindítottam a motorom .

És padlógázzal mentem a szerelmemért ...

Amy szemszöge :

Mikor felkeltem ugyan abban a szobában voltam ugyan abban az ágyban .
Körbenéztem és meghallottam a fürdőből jövő víz csobogását .Biztos Chris fürdik .
Kihasználva ezt a pillanatot felkeltem ès az előbb észre vett ruhákat melyet a székre akasztottak veszem kézbe .
Egy fekete farmer egy lila pulcsival .Hát jó...
Gyorsan magamra kaptam nehogy meglásson Chris és felderítettem a terepet .
Az asztalon rengeteg papír hevert .Hmm érdekes .
Odamentem és egy teljesen random papírt a kezembe fogtam majd olvasni kezdtem (Volta )

-Hej !-Vette ki a kezemből Chris .-Még a végén hamar megöregszel .-Kacsintott majd az összeset elpakolta és bezárta a kulcsos szegkrénybe .
-Mi áll rajta ?
-Áhh csak munka ügy ...
-Hazudsz
-Neked soha királylány !
-Szóval munka ügy ...mit is dolgozol ?
-Tudod te kedvesem -Jött egyre közelebb .
Ha ez most megcsókol be baszok neki egyet .

-Uram !Uram !-Jött be egy öltönyös gorilla ember mutáns ivadék .
-Ahhh mond !-Szólt kedvetlenül .Szerencse hogy megzavartak .Hála az úrnak !
-Itt van !Luke Michael's Itt van !A...a lányt akarja .
Azonnal ugrottam és Chris kiabálását meg sem hallva szaladtam ahova csaj tudtam .Eszeveszettül nyomkodtam a lift gombokat ami szerencsére pont akkor csukódott be az ajtó mikor Chris és mutánsa ide értek .

Toporzékoltam a liftben mint egy türelmetlen kislány de már nem bírtam iszonyú hiány érzetem volt !Nagyon !

A lift pedig nyílni kezdett és ott állt Ő .Még nem vett észre fegyverrel a kezében állt és nézett az ellenkező irányban nekem háttal áll .Ohh istenem hogy milyen szexi most .
Mégsem vártam hogy a lift teljesen kinyíljon egyszerűen amint akkora lett a hej hogy kiérjek rohanni kezdtem .

-Luke !-Kiáltottam tőle pár méterre mire megfordult és ugyan  úgy rohanni kezdett .
Fel kapott és össze vissza csókolgatott .
-Életem itt vagyok shhh semmi baj itt vagyok !-Mormolta a nyakamba .Dereka köré tekertem a lábam .
-Luke úgy hiányoztál szerelmem !-Csókolgatta ahol értem .
-Menjünk haza ...-Suttogta .

*taps*taps*taps*
A hang felé fordítottuk a fejünk .Chris volt ott pár emberével .

-Ő az enyém Michael's !
-Aha és ezt pontosan mikor álmodtam ?-Röhögött fel Luke engem ölelve .
-Chris kérlek !Engedj el minket ..-A hangom könyörgő lett .
-HOGY KÉRHETSZ ILYET ?! -Kiált fel .-TE VAGY AZ EGYETLEN SZERELMEM ÉS AZT KÉRD ENGEDJELEK EL ?!?-Itt letérdelt .-Nem tehetem .-Sírt fel .

Kikászálódtam Luke karjai közül majd mellé guggoltam .

-Kérlek .Ha szeretsz elengedsz .Én is szeretlek de csak mint második apát .Érted ?-Rám nézett .
-H..ha megígéred hogy mindig találkozunk és beszélünk esküszöm elengedek .De nekem meghalt a családom ...apád volt az egyetlen barátom Amara már nincs senkim .
-De !Én itt vagyok .-Megöleltem és megbeszéltük mindent .Azt mondta a rendőrséget is lezsírozza nekünk és élhetünk boldogan.
Nem győztünk hálálkodni .Majd végre mehettünk haza .Hosszas búcsúzás után elengedett minket .Szóval kiléptünk az épületből de ami ott fogadott nem számítottam ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Where stories live. Discover now