3 hónappal később ...
Ma kell mennem ultrahangra amin kiderül hogy milyen lessz a baba neme .
Ebben a három hónapban sok dolog történt .
Minden nap be megyek hozzá é órákat beszélgetünk az üvegen keresztül .Minden este kapok levelet postán amit Ő ír nekem és a kicsinek .Én is küldök neki levelet mindig minden nap .A házunkba már berendezkedtem a gyerek szobát is meg minden .Mindig veszek ujj ruhákat Luke nak amiket be is küldök neki minden héten .Minden nap mikor találkozunk oda kell elvinnem a vitaminokat hogy előtte vegyem Őket be .Imádom.
Szóval beszálltam az autómba ami még Luke-é volt és elindultam az orvoshoz .Amint meg kapom az eredményt szaladok be Luke hoz .
*
*
*
-Jól van kérem feküdjön az asztalra .-Mondja a kedves Dr nő .Tettem amit mondott és hagytam hogy tegye a dolgát .-Ez egy kicsit hideg lessz .-Kente rám a fura zselés krémet .Eg kicsit tényleg hideg volt de egyáltalán nem vészes .Elvileg a szüléshez képest semmi ...
-Szóval !-Csapta össze a tenyerét .-Nagyon el bújt a kicsike de nézze ..-Mutatott a monitorra .-Kisfiú .
Sírni kezdtem .Anya pici kicsi fia .
Majd bekapcsolta a szívhangot .Meg jobban sírni kezdtem .Anya picike szerelme .
Megkaptam az ultrahang fotót és szaladtam is a szerelmemhez .-Naaa ??-Kérdezte amint oda értem az ablak elé .Rá tettem az üvegre a kezem .Ő meg ugyan úgy oda és azt Suttogtam .
-Kisfiú .-Elsírta magát .Arcába temette a kezét és zokogott .
-Szeretek !Szeretlek titeket !Köszönöm !-Olyan jó lenne most magamhoz ölelni ...Még három hónappal később ...
Hah már iszonyú nagy a pocakom .6 hónapos vagyok és a fiam egyre csúnyábbakat rugdos .A tél ellenére is minden nap mentem a szerelmemért .Nem változott semmi .Ugyan úgy a szeme láttára vettem be a gyógyszereket .Ugyan úgy minden nap küldtem neki kinyomtatott fotókat meg levelet .És Ő is így tesz .Éppen most bontottam ki az egyiket .
Az én egyetlen szerelmeimnek !
Kedves Amy és Luke a mai napom sem különbözött a többitől .Az aggódásod abba maradhat mert nagyon jóban vagyok a cellatársaimmal meg úgy mindenkivel .Ne félj szerelemem 2 hónap és szülsz .És ott találkozhatunk .Azt mondták nekem hogy a szülés után maradhatok még kb 6 órát .De azt is csak jó magaviseletért .Bármit hogy többet lehessek veletek .De egyet se búsulj szerelmem !Mert már csak 1 év .
Csak annyi és ujjra egymáséi vagyunk .
Csak te &én és a kicsi Luke .U.T: Szeretlek titeket .
Mint minden nap elsírtam magam a levelét olvasva .Felnéztem a plafonra és azt Suttogtam a hasamat simogatva szorosan magamhoz tartva a levelet .
-Már csak 1 év !Megfogtam a levelet és letérdeltem az asztal alá .Felnyitottam a padlót és kivettem belőle egy dobozt .Abban tartom az összes levelet amit valaha nekem írt .Igen még azt is amit a legelején kaptam .Beraktam a többi közé és vissza raktam úgy ahogy eddig volt .
ESTÁS LEYENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...