Amy szemszöge :
-Tudod...Öhm ..nem védekeztünk -Szólaltam meg hirtelen .
-Tudom baba .Szándékos volt .-Kacsint rám .
-És ha terhes leszek ?-kérdeztem .Kisfiúsan elmosolyodott .
-Akkor én leszek a világ legboldogabb apukája a földön.-Na erre nem számítottam de örültem neki .
-Én meg a legboldogabb anyuka .
-Szívem én ezt nagyon komolyan mondtam .Már igazából rég el akartam kezdeni a baba projektet de mivel szűz voltál nem mondhattam hogy "Fel akarlak csinálni ".-Nevet fel .-Meg persze a körülmények sem voltak a legnyugisabbak .De most szívesen próbálkoznék .Holnap meg veszek terhességi tesztet .-Mosolyog rám .Ennek nagyon örültem .Én is akarok gyereket Luke től .És úgy gondolom a mi kapcsolatunk van annyira érett hogy bevállaljunk egy ilyet .
-És gondolkodtál milyen nemű gyereket szeretnél ?És mi lessz a neve ?Vagy van valami elképzelésed ?-Néztem rá .
-Figyelj minimum 2 gyereket szeretnek.Ha fiú lessz akkor megtanítom focizni és olyan sármos lessz mint én .Később meg arra taníthatom meg hogyan csajozzon .-Kacsint rá .-Ha lány akkor úgy fog kinézni mint te .Számomra az nagyon fog kedvezni .Két kis királylány Hmm egy Hercegnő és egy Királynő ..imádnám .-Puszil homlokom .-És ha fiú akkor Adam,Harry,Ric , meg gondolkodtam a saját nevemen .Ha lány Letícia,Darcy,Ashley, vagy Eulina .
-Hu hihetetlen hogy már ilyen kész terved van .Imádlak .-Pusziltam meg .-A fiúk közül a Luke és az Adam között válogatnék a lányok közül meg Ashley és Darcy nagyon tetszene ...
-De a fő hogy egészséges legyen !-Jelentette ki .
-Persze ez alap .A többi meg már csak apró bónusz .De annál hogy egy gyerek egészséges legyen nincs is fontosabb !-Helyeselően bólintott majd kikapcsolta a TV-t és jobban hozzám bújt .
-Igen de mostmár aludnunk szerelmem .
-Jó éjt életem .
-Neked is ....
ESTÁS LEYENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...