Bújtass el !

1.1K 30 7
                                    


-Mi van ?-Oké ez komoly ?Ennyit tudtam ki nyögni ?
-Pont úgy ahogy mondtam .Figyelj a csaj nem jelentett nekem semmit főleg hogy megöltem .Semmi nem akadályoz !-Nézett rám .
-Mi az hogy semmi ?Az oké hogy neked konkrétan nincs életed meg minden de nekem VAN !Kurvára .Van családom barátaim iskolám Jesszus még pcihológusom is !Nem hagyhatok itt mindent én én...-Kerestem a szavakat de belém fojtotta egy csókkal (?).

Uram isten .Életem első csókja .
Soha nem gondoltam volna hogy ebbe érzelmet is lehet belevinni .
Éreztem a csókján hogy szeret .Jézusom ez fantasztikus érzés .Egyik kezemet arcára vezettem és simogatni kezdtem a másikkal pedig hajába túrtam amit egy állatias morgással jutalmazott .
A derekamra vezette a kezét és eldöntött az ágyon .
Pólóm alá vezette a kezét és simogatni kezdte derekam .Amit most én jutalmaztam morgással .Olyan gyengéden bánt velem mintha egy porcelán baba lennék .Olyan gyöngéd csókolt mintha attól félne hogy összetörök a kezemben .De fogalma sincs hogy ott érzem magam a legnagyobb biztonságban .
S életem első csókját anya zavarta meg .

Kopogott .Baszki .

-Bújj el gyorsan!-Bemászott a szegkrénybe anya pedig belépett .
- Figyelj kicsim ...-Ajaj anya szomorú hangon beszél .Ez nem lehet jó jel .- Nagyon nehéz ezt elmondanom de ...Uhhh .-Mély levegőt vett és Fojtatta .- A..az a helyzet hogy megismertem valakit .Nagyon kedves, okos ,együttérző és sármos férfi .Velem egykorú és ...
- Ugye nem azt akarod mondani hogy összejössz vele vagy tetszik ?-Néztem rá.
-De igen kincsem .De figyelj megértem ha -Elborult az agyam.Nem tudtam parancsolni a számnak .
-Mióta ?-Nem válaszolt ?-MIÓTA ?-Kiáltottam .
-H..három hónapja .
-Ohh szóval három hónapja mi ?Szóval a túlórák amikor a mamához mentél elvileg segíteni egy..egy nagy kamu volt ?-Lettem egyre idegesebb .Nem válaszolt csak lehajtotta a fejét .
-Nagyon szégyellem magam de..
-Szégyelld is !Jól is teszed .Apa csak alig pár éve halt meg te meg máris kerestél valakit .Meg becstelenítetted az emléket .Azt hiszed hogyörülne a boldogságodnak .NEM .Én voltam neki ott mindig én jobban ismerem mint te vagy bárki más .Amiért szintén szégyelled kéne magad .De hidd el apa most forogna a sírjában ha megélhetné ezt .Apa oda fentről figyel és vigyáz ránk de benned tuti csalódott .Ezt nem bocsájtom meg .Gusztustalan vagy .És nem vagy többé az anyám !-Mondtam majd rohanni kezdtem .
Hallottam hogy szólongat de leszartam .

Rohantam és rohantam ameddig el nem értem a temetőt .
Pizsamában és papucsban elértem apa sírkövéhez .
Nem érdekelt hogy rövid nadrág van rajtam térdre rogytam és sírni kezdem .A kisebb kavicsok beleálltak a térdembe de nem érdekelt .A fadarabok össze is vágták és a hideg nedves avar össze sarazta .

-Ohh apa .-Nézek fel az égre .- Miért ?Miért csak engem kínoz így a hiányod ?Anya miért tudott ilyen hamar tovább lépni .És semmi nem segített neki .Én miért nem tudok évek után egy pcihológussal sem elfeledni .Miért ?Úgy hiányzol .Ha itt lennél minden más lenne .Itt lennél és megnyugtatnál.Neked mondtam volna el hogy megtörtén életem első csókja .Anya ..anya meg ahelyett hogy téged siratna mással hempergett .Milyen feleség az ilyen ?Milyen anya ?De egy valamit higgy el nekem apa !Én soha de soha nem foglak elfeledni .Én mindig a te pici lányod leszek .És az az ember soha de soha nem veheti át a Helyed .Nem engedem .Ha meg le mer ülni a bőrkanapédra megöletem Luke-al .-Itt kuncogtam egyet .

-Na jó jegeljük a siratós témát .Képzeld ma megtörtént életem első csókja .Fantasztikus volt .A..azt kell hogy mondjam én tényleg szeretem Luke-ot .Te mindig azt mondtad a bűn az bűn nem számít mekkora .Mindegy hogy egy cukrot csensz el a boltból vagy bankot rabolsz.De esélyt adni mindig kell .Megtettem .Átadtam neki az ajkaim .Olyan gyengéden bánt velem úr isten !-Áradoztam mosolyogva majd lefeküdtem a nedves talajra mellé ...

*
*
*

Már beesteledett .Haza nem akartam menni úgy inkább csak elindultam egy közeli oarkba .Úgy éreztem valaki követ és figyel .Tudtam ki az .

Hátrafordultam és megláttam Őt .Sötét kapucni a fején és szemébe pár fekete tincs lógott .

Hátra fordultam majd elindultam felé .
-Aggódtam .Jól vagy ?Jézusom hogy nézel ki !-Levette a pulcsiját majd rám adta .A térdemig ért de annyira kényelmes volt .És ráadásul jó volt az illata .
-Hmm Luke illata van !-Mormoltam az ujját szorosan az orromhoz tapasztva .
- Na gyere kis szívem .-Felkapott menyasszonyi pózba majd bevitt egy fekete kocsiba aminek sötétített ablakai voltak .Rendesen be volt fűtve .Jól esett már .
-Szóval hol is vol...-Közbe vágtam .
-Bujtass el !
-M..mi ?
-Bujtass el ettől a csúf valóságtól !Nem érdekel semmi !Nekem sincs már semmim !Csak te !Vigyél el engem ...-Kérleltem .Elmosolyodott és boldogságot láttam az arcán .
-Ha tudnád mióta vártam hogy ezt mond egyszer nekem ..-Mondta majd megcsókolt .Hátra hajtotta az ülésemet hogy le tudjak feküdni .
A kocsi hátsófelében volt a testem a lábam meg az elsőben.
-Tessék meg ne fázz nekem életkém  !-A kezembe adott egy nálam 2szer nagyobb mackónadrágot és egy pihe puha pokrócot mellé egy nagy párnát .Ez annyira cukiiii.
-Úr isten köszönöm !-Pusziltam meg arcát .Valahogy magamra tornáztam a nadrágot ami lógott rajtam de nem nagyon zavart .A párnát fejem alá tettem és betakarózva lefeküdtem .

Olyan jó érzés volt .
Érezni hogy most megszabadultál a gondoktól .És csak annak szentelheted  az életed hogy a szerelmeddel légy .
Kint esett az eső és fújt a szél .De a kocsiban meleg volt és meg sem lehetett érezni hogy oda kinmi zajlik .
-Aludj egyet cicukám sokára érünk oda !-Tette a kezét lábszáramra.
-Rendben .Szeretlek és jó éjt Luke !
-Én is kincsem jó éjt .

Közben néztem ahogy vezet .A kezét soha nem vette el a lábamról csak simogatta .Lehet tudta lehet nem de bennem ez hatalmas biztonságérzetet keltett .Ránéztem az előttem lévő nagy ablakra és néztem ahogy az eső le csorog róla és folyik a hideg nedves folyadék .Majd lassan elaludtam ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora