Különleges kedvenc

788 25 0
                                    

Luke szemszöge :

Kurvára sajnálom amit vele tettem de ha nem teszem talán tényleg el megy .A tegnap este pedig megérdemelte . Kijárt már neki a kényeztetést .
Nagyon élveztem is .Ahogy tekergett alattam az élvezettől nagyon bejött .A farkam már szétrobbanni készült de nem kértek és nem is fogok olyasmit kérni amire tudom és érzem hogy nem áll készen .

Mikor felkeltem a karjaimban tartottam a mélyeket szuszogó drágaságom .
Mélyen beszívta a levegőt majd óvatosan kifújta .Tudom hogy nem érdemelte azt hogy úgy bánjak vele mint akit meg akartam ölni ahogy Ő mondta de szeretem s ha most elengedném azt nem élném túl .

- Szerelmem annyira imádlak.Tudom amit veled tettem azt nem lehet csak  megbocsátani .Szeretlek és ha nem teszem akkor elmész .De én azt nem hagyhatom .Te vagy a mindenem .-Sokszor megfigyeltem mikor alszik ahhoz hogy tudjam mikor van fenn vagy nem .Ha alszik. Arca kisimult s egyenletesen veszi a levegőt .Most viszont úgy kapkodja azt hogy ne sírja el magát .De szeretem át akar ejteni .-Tudom hogy ébren vagy..-Búgom a fülébe .

Eddig bírta .elsírta magát .Ahogy lehet még jobban magamhoz szorítottam és hagytam hogy kiadja magából aki eddig történt vele .Tudtam miért sírt .Nem csak a Miatt amit tettem vele .Mindenért .A sok stressz ,az apja halála ,az anyja hűtlensége .
El sem tudom képzelni hogy egy ilyen ártatlan angyalkának miért kellene ennyi fájdalom .

-Shhh !Semmi baj .Itt vagyok !-Súgtam a fülébe .Könnyes szemekkel felnézett rám és elmosolyodott .Ez engem is ugyan erre késztetett és haját teljes tenyeremmel elsimítottam szeméből .
-Imádom nézni a szemed !Mikor belenézek úgy érzem magam látom benne .A zöldjében mely a nyári friss pázsitra emlékeztet .Imádom .

Kuncogtam egyet majd csókot adva neki simogattam tovább .Bekapcsoltam a Tv-t amiben pont a kedvenc meséje ment ."szépség és a szörnyeteg "

-Haaaa !-Kiáltott fel .-Nézzük,nézzük !-Ugrándozott az ágyon akár egy kisgyerek .Istenem hogy lehetek ilyen szerelmes ?!
-  Jól van  cicamica !-Húzom a mellkasomra .-Nézzük már .-Vettem fel a hangot és úgy néztük együtt .Majd meghallottam ahogy a hasam morogni kezdett .A szerelmem kuncogni kezdett majd felült.
-Csinálok enni !-Puszilt arcon .Választ nem várva rohant ki .Mint aki sántikál valamiben .Na erre kíváncsi leszek .

*
*
*

Már vagy 1 órája van odalent mikor meghallottam hogy jön be egy tálcával a kezében melyen 2 tányér és 2 pohár volt .
- Naaa mit alkottál ?-Kérdeztem de erre rá is jöttem mikor megéreztem a finom illatot .
Az ujj kedvencem ez az!
- Drágám csak nem?-Kérdeztem mosollyal az arcomon .
- Deee a különleges kedvence az én egyetlen különleges szerelmemnek !-Adott csókot .Én is adtam neki egyet majd azonnal enni kezdtem .
Úgy ettem mint mikor először adnak cukrot egy kisgyereknek .
-Drágám van még lassabban életem !-Becenév hallatán elmosolyodtam de nem hallgattam rá és ettem tovább ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora