Amy szemszöge :
Luke motorral jött .Te jó isten !Lehetne már valaki ennél is nagyobb fél Isten ?
-Dögös mi ?-Kacsintott .-Na gyere ezen fogunk haza menni .-Mindig is vágytam egy motorra .Apa mikor kicsi voltam azt mondta egyszer vesz nekem egyet és megtanít .
Válaszul csak magamhoz rántottam és erőszakosan megcsókoltam .Látszólag meglepődött de viszonozta ugyan azzal a hévvel .Huhh azok a puha párnácskái ...
-Baba hagyjuk abba mert itt esek neked !-Mondta .
-Leszarom !Akarlak Luke !Készen állok és akarlak !-Mondtam kér csók között .Tényleg így gondoltam .Teljesen neki akartam adni magam .Azt akartam hogy az övé legyek teljesen .
-El sem hiszed milyen jól esik de..-Beléfojtottam még egy csókkal csak ezúttal rá markoltam férfiasságára mire nyögött egyet .-Naná esküszöm olyan orgazmust adok neked hogy az egész kurva környék bele remeg csak érjünk haza ...kérlek .-Szinte könyörgött nekem .Tettem amit mondott és felszálltam a motorra .Ő előre én meg hátulról átöleltem a derekát .Nagyon jól esett .
*
*
*
Amint haza értünk az LA-i házunkba azonnal a falnak passzírozott és ajkaimra támadott .
Minden hol ahol csak tudott fogdosott és Simogatott vagy épp markolászott .
-Ah akarlak !-Nyögte .
-Hm meg kapsz !-Mondtam két csók között .Erre elmosolyodott és fenekemnél fogva vitt fel az emeletre onnan is a hálószobánkba .
Az ajtót becsukta a lábával engem meg óvatosan letett az ágyra .
-Engedd meg szerelmem ..-Húzta le a pólóm és mellé kikapcsolta a melltartóm .
Csupasz kebleimre rakta a kezét és gyúrni kezdte azt .Hangosat nyögtem az érzéstől és hagytam hogy azt tegyen amit csak akar .Teljes mértékben megbíztam benne és nem féltem a kezébe adni a testem .
Míg az egyik mellem szájával kényeztette a másikat gyúrta és ezt így csinálta felváltva .
Lehúzta a nadrágom a bugyimmal együtt és így szólt .
-Baba nem bírom nagyon akarlak szerelmem ..-A hangja kétségbe esetten csengett és mivel már én sem bírom csak bólintottam .Levette a nadrágját és minden testét takaró anyagot majd felém kerekedett .
-Biztos hogy akarod ?-Szólt kedvesen .
-Igen .Te vagy az életem és Bem félek a kezedbe adni a testem .Teljesen neked akarom adni magam Luke !
- Szeretlek és vigyázok rád !El helyezkedett és igen mértes férfiasságát bejáratomhoz illesztette majd egy óvatlan pillanatban bennem is volt .
ISTENEM !
Annyira feszített mint még semmi .Égett ahol éreztem azaz mindenhol .Szemem meg telt könnyel melyeknek utat is engedtem .
-Shh Hercegnőm semmi baj jobb lessz .Jobb lessz .Látod kicsim nem mozgok látod ?-Tényleg megállt .Szóval vártunk amíg a fájdalmat édes érzés nem kezdi birtokába ejteni .Hirtelen minden megváltozott .Luke tudta a dolgát és mozogni kezdett .Ohh istenem .Ez nagyon jó .
-Ohh Luke !-Kiáltottam .
-Bassza meg kicsim kurva szűk vagy .A rohadt életbe !-Kiabált Ő is .Egyik kezem a hátára vezettem még a másikkal a haját markolásztam .
Éreztem hogy lassan kezd épülni bennem az orgazmus szóval jeleztem .
-Luke ..Luke el fogok menni ...
-Én is kicsim ...Engedd el magad ..élvezz el szerelemem !-Mondta .Ennyi .Elélveztem .Éreztem hogy ráfeszülök Luke farkára ami ennek hatására megrándult bennem és valami medvét eresztett ki .
-Szerelmem ez volt életem legjobbja .Imádlak kicsim !-Bekapcsolta a Tv-t és össze bújtunk .Nem aludtunk ..csak pihentünk .Egyikünk sem szólalt meg. Egyszerűen élveztük a pillanatot hogy végre egymáséi lehettünk .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...