Reggel mikor magam mellé pillantottam realizált am hogy Luke már nincs mellettem .Rá néztem az időre és valahogy nem csodálkoztam hogy felkelt .
12:18
Majd megéreztem egy isteni illatot .Ez amerikai palacsinta.A kedvencem .Fel kaptam Luke egyik pólóját meg egy bugyit és le siettem a lépcsőn ahol hirtelen megláttam ahogy a szerelmem egy alsógatyában sürög forog a konyhában .
-Szerelem ..-Osonok mögé és átkarolom a derekát .
- Hmm ház fel keltél Csipkerózsikám!-Nyom puszit az arcomra és felültetett a pultra .
-Már nem azért de akkor nem kellett volna így kifárasztani .-Kacsintottam rá .
Válaszul csak Kuncogott és kezébe vett egy palacsintát amit meg kent nutellával és a kezembe adta .Azonnal enni kezdtem .
-Istenem Luke ez fantasztikus !-Puszilom meg az arcát .Tényleg isteni volt .Én meg még azt hittem hogy a sót a cukorral is képes összekeverni .
-Próbálkoztam .-Mosolygott majd kínosan megvakarta a tarkólyát .-És...Öhm nem érzed esetleg hogy kezd pocaklakó lenni odabent ?-Elnevettem magam majd így szóltam .
-Drágám ezt nem lehet csak úgy megérezni .És a rosszul létek sem ilyen hamar jönnek .-Válaszoltam .-Ilyenkor csak a teszt adhat választ a kérdésedre .
-Igen már rendeltem .A futár azt mondta nemsokára ideér.-Mondta szaporán .
-Jó akkor nemsokára megtudod hogy van e pocaklakó vagy sem .-másztam le a pultról és le ültem a kanapéra .
*
*
*
*Csing*csing*-Luke megjött a futár !-Szóltam neki .
-Megyek szerelmem .-Izgatottam ment az ajtó elé kinyitotta majd ennyi .Nem hallottam többen ami nagyon fura .Már vagy 5 perce kint van .Szerintem érdemes lenne megnézni hogy mi van kint .
Kisétáltam mikor megláttam hogy Luke szája be van tapasztva és bilincsbe verve tartják a Rendőrök a kocsiban.-LUKE !LUKE !-Kiáltottam utánna .
-Jó napot Mayer őrmester vagyok !-Mutatta nekem a jelvényét .-A férjét le kell hogy tartóztassam gyilkosság és ember rablás ért .Szeretne még valamit mondani ?-Úgy le vágytam hogy csak bólintani tudtam hogy nem .-Jól van .Arra kérem jöjjön velük vallomást tenni .Bármi amit mondani fog fel fogjuk használni Mr Michael's ellen a bíróságon .Joga van ügyvédhez ha nem fogd fel egyet az ügyészség kijelöl egyet !-Fojtatta .
-Sz..szóval le vagyok tartóztatva ?
-Ugyan kérem ..-Nevetett .-Maga csak szeméjes szemtanú és szükségem van az információkra .Bólintottam engem meg beültettek Luke mellé az autóba .Azonnal leszedtem a tapaszt és megcsókoltam .
-Szerelmem mi lessz így velünk ?
-Kicsim meg oldok mindent tudod ...
-Nem Luke !Nem menekülhetünk örökké!
-Tudom ..tudom .-Sóhajtott .-V..valahogy megoldom jó ?-Most az egyszer nem hittem neki de Bólintottam és mellkasára hajtottam a fejem ...
ESTÁS LEYENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...