5 évvel később...-Apaaa!-Mondta Darcy a lányunk .
-Mond szerelmem !-Mondta neki miközben kint az udvaron focizott a most majdnem 6 éves fiunkal .Darcy még csak 3 éves de nagyon apás és érett lány .Na meg gyönyörű...
-Holnap az oviban jessz a apa lánya tánc és sejetném ha velem jönnél !-
-Persze kincsem !Hogyne mennék veled életem !-Vette fel a kezébe a kislányt .Én a konyha ablakból figyeltem őket és közben főztem .
-Na na ifjabb Luke Michael's vezet !Vajon sikerül öreg faterjának kiegyenlíteni ?-Beszélt Like focizás közben a fiához Darcy meg szurkolt az ölében .
-Igen !!!Hajrá Lulu !-Igen a testvérét Lulunak hívta .
-Tessék ?-Nézett rá az apja .
-Vagy is hajrá apa !-Jót nevettem rajtuk de nem azért mert nevetséges .Sokkal inkább szeretetemben már Bem tudtam mit csináljak de a mosoly nem akadt le az arcomról márki bármit mondhatott volna .-Gyerekek kész az ebéd !-Kiáltottam ki .
-Ezazzz !Aki utolsó az a záp tojás !-És Luke elkezdett futni .
- De ez nem ér APAAAA !
-Na mit alkották MRs Michael's ?-Jön be és köszöntött egy csókkal .
-Fujjjjj !
-Fujjjjj !
-Naa ti is fogtok ilyet csinálni .Na jó Darcy te nem de amúgy igen !-Elnevettem magam Luke-ön .A gyerekek meg fortyogva ültek asztalhoz .
-Én tuti nem teszek ilyet .Ez gusztustalan!-Mondta Lulu .
-Apa jól mondta .Én soha !-Szólt Darcy .
-Így van lányom ezt jól mondod .Soha !Asztalhoz ültünk majd enni kezdtünk .
Úgy ültünk mint mindig .Luke a családfőnél mellette én és a másik oldalt egymás mellett a két kicsi .
Imádom Őket .Az évek során megtanultam hogy a család a legfontosabb .Kinek kell a pénz ?
Luke-nak is annyi van mint a tenger még is egy AL-i kertvárosi 5 szobás kertes-házban élünk mint az átlag emberek .Nem luxus villával 4 sport autóval .Nekem az is elég ha Luke velem van és én vagyok a világ leggazdagabb embere .
Te jó isten milyen szerelmes vagyok !?!
De igen így van .Sajnos nem sajnos dePcihopatába szerettem !
ESTÁS LEYENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...