Luke szemszöge :
Mikor a haverom segített kiszökni automatikusan kértem meg őt hogy derítsen ki mindent a lányról .
Meg is tette .:
A neve Amara .(Imádom )
18 éves (Tökéletes )
Meg halt az apja a szeme láttára ....
Ne ez egy kicsit bonyolult de tudom hogy mindent át vészelek vele együtt .
Csak ketten a világ ellen .Már mindent kiterveltem .Még régebben
vettem egy házat LA-Ben .
Nem nagy nem is kicsi .5 szoba van benne .Fürdőkkel együtt 7 .Tökéletes lessz .Imádni fogom .Hisz engem sem köröznek örökké .
Azt nem tudom hogy hogy fog reagálni rám .Arra hogy gyilkos vagyok .Hogy el akarom szakítani az anyjától .Hogy fel kell adni a régi életét .
De nem tudom mit tegyek .Szeretem ...
Magamhoz fogom láncolni .Nem nagyon érdekel mások véleménye .
Eddig sem érdekelt .
Valahányszor csak jót akartam tenni mindig voltak akik elítéltek .Ezt most ne csak arra értsétek hogy embereket ölök és ezt elítélik .
Mikor gyerek voltam akkor is valahányszor próbáltam jó lenni mások a rosszat látták .
Engem mindig utálták a gyerekek .
Anya egyszer sütött sütit és kérte hogy vigyem be az osztálynak .Be is vittem minden sima volt .Valaki még szóba is állt velem .
Tetszett .Egyszer egy évben boldog voltam .
De valakinek ez is rosszul esett .
Így azt mondta a tanító néninek hogy az összes süti én van valami és hogy hányt tőle .Nekem osztájfőnökit adtak és a többiek megutáltak .
Én ...én csak azt akarom hogy valaki szeressen .Semmit nem kérek érte .Semmit nem is várok .Csak Őszinte szeretetet kérek .Ennyi .
Szóval írtam neki egy verset.Amit el is fogadott .Az ablakból figyeltem Őt .
Azt is hogy elmosolyodott rajta .Az én ajkaimat is arra késztette .
Azt is ahogy befeküdt az ágyba és mosollyal az arcán aludt el .Amint meghallottam édes szuszogását bemásztam az ablakán ez leültem az ágya melletti székre .
Onnan figyeltem a királynőm .Oda sétáltam és gyengéden meg simogattam az arcát .
- Még látlak egyetlenem !Szeretlek .-Suttogtam majd pehely könnyű csókot adtam az arcára .
Az ablakból még láttam hogy elkezd mocorogni és én már ott sem voltam .
ESTÁS LEYENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...