Faházban

866 23 0
                                    

Luke szemszöge :

Elküldtem a legjobb barátom már már a testvérem érte .Sikerült nehezen de sikerült megszöknöm .Érte képes voltam .Nagyon szeretem .

Beszéltem neki róla .Mondtam hogy ne faggassa mert nem szereti .Mondtam hogy fáradékony  típus és hogy vigyen neki takarót mert este biztonságban érzi magàt vele .

Egy sűrű erdélyi faházban fogunk egy pár napig hétig elleni .Nagyon mélyen van az erdőben és elég abszurd hogy megtalálnak .
Épp a teraszon a lépcsőn üldögéltek egy cigivel a kezembe .Általában nem szogtam de most jól esett kicsit károsítani a tüdőmet .
Jaj csak egy szállat .Mi baj lehet belőle ?

S mire elszívtam már pont nyomtam el mikor Nill kocsija leparkolt .
Azonnal futásnak eredtem és kinyitottam a hátsó ülést .
- Szerelmem !-Kapom ki menyasszonyi pózba .
-Hmm Luke ?-Nyitni akarja a szemét de nem hagyom vezette feljebb emelnem a karomba és puszilgatom a homlokát .
-Szerelem ,szerelmem ne hogy fel kelj !Alidj tovább !

Meg id tette .Ohh de szeretem .Bevittem a faházba és leültünk a kandalló előtti kényelmes fotelba .A meleg nagyon jólesik nekünk .Hallgatni a tűz ropogását a szerelmemmel a kezembe .

-Nagy szereted ugye ?-Kérdezi Nill miközben le ül a mellettünk lévő fotelba .
-Igen !Ő az életem .
-Hogy találkoztatok ?Mesélj el mindent !-Tudom ez lánosan hangzott de mi mindig ilyenek voltunk .Mindent megosztunk egymással .Együtt nőttünk fel .
-Hát az úgy volt....-És mindent szóról szóra elmondtam neki .De tényleg mindent .

-Értem .Ez amúgy nagy szó hogy arra kért hogy bujtasd el .-Nézett felém .-Örülök hogy megtaláltad a boldogságot .Mindig is csak ennyire vágytál .Hogy valaki úgy szeressen ahogy vagy és ne akarjon megváltoztatni .
-Köszönöm !-Bólintok hálásan .
-Hmm-Nyöszörgött mikor felkelt .
-Kő reggelt életem -Nézek rá .
-Hmm szia Luke !-Puszil szájon .
-Hogy vagy ?
-Jól köszi . Te?
-Mostmár igen !-Adtam egy csókot a szájára .

Utánna nem sok minden történt .Lefürödtünk ettünk és ment mindenki aludni .Vagy is Amy .Én elmentem az erdőbe körbenézni hogy nincsenek e emberek
Hát bár ne tettem volna ....

Pszihopatába szeretve | ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora