Amara szemszöge :
Reggel mikor felkeltem azonnal kipattantam az ágyból és elkezdtem fogat mosni .Indulok iskolába .Sietnem kell .Késésben vagyok megint .
Leérve a konyhába anya várt engem a konyhaszigetnek támaszkodva a kávéját szürcsölgetve a TV-t bámulva .- Borzalmas milyen emberek vannak .Nem ?-Néz rám .Ekkor ránéztem a TV-re melyben a "hírek TV" ment .
-Itt Rachel Sparks beszél élőben jelentkezem a fővárosi elmegyógyintézetből melyből az éjszaka folyamán szökött el a híres sorozat gyilkos Luke Micahel's .- Majd be villant a fotó .Azt hittem elájulok .Ő volt az ..- Akkor most kezdődik előröl ?Vajon mostantól mindenkinek félnie kell majd ki menni az utcára ?Vagy elengedni a gyerekeket iskolába .A további hírek ért kérem el ne kapcsolj...-Anya kikapcsolta .Hát jól tette .
Lábaim földbe gyökereztek .
Jó oké a diliházban találkoztunk úgy hogy őt akkor kapták el .Gondoltam hogy nem százas .Na de basszus !Egy gyilkos !
GYILKOS .És lehet hogy baltás gyilkos !
- Kicsim jól vagy ?-Kérdi anya .
-Őhmm aha persze .Majd kiléptem .Az út további részében semmi érdekes nem történt .Persze azt leszámítva hogy úgy éreztem követnek .Na de mindegy .
Mert valahányszor magam mögé tekintettem nem volt ott senki .De a fejemben egyre csak az jàr a fejemben ...VÀRJ !
L .A titkos hódolóm !Baszki .Ő azt .
Luke !Ne .Neeee .-Ms Withe !-Szólít a tanár .-Figyeljen!
***
Már délután fél 6 .Nagyon sokáig tanultam meg minden .De elegem van màr .
Fáradt vagyok ,éhes vagyok ,és még büdös is .Nem akarok mást egy forró fürdő közben elfogyasztani anya vacsoráját utánna meg aludni .Beérte a házba odaszóltam anyunak hogy szedhet kaját addig felfürödtem ès átöltöztem pizsibe .
- Hosszú nap ?-Érdeklődik anya .
-Inkább csak fárasztó !Az ebédlőbe csend telepedett .De ez hamar megszakadt ugyan is fentről zajokat hallottunk .
-Te is hallod ezt ?-Nem csak hallom de sejtem is ki lehet az .
-Igen .Nyitva hagytam az ablakot mert meleg van fenn .Biztos csak a huzat .***
-Oh te inkább meny aludni !Majd én elpakolok !-Szol anya mikor segíteni akartam .
Elmormoltam egy "köszi jóéjtot "és mentem is felDe amit ott láttam arra nem gondoltam....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Pszihopatába szeretve | ✔️
RomanceBele szerettem egy elmebeteg gyilkosba. Akinek azt hittem nincs szíve. De akkor mi az ami engem annyira szeret ? És hogy mi történt-e közben? Az hogy Én mint egy 18 éves tini beleszeretett egy Pcihopata gyilkosba . Úgy utálom hogy szeretem .Pontosab...