Végre veled

638 28 6
                                    

2 hónappal később .

-Jól van lélegzet mindjárt ott vagyunk !-Szól Chris .Beindult a szülés és éppen oda tartunk a kórházba .
-Ááá siess már basszameg !-Kiabáltam .
-Na jó faszom !-Morgott majd áthajtott a piroson .
A fájásaim egyre jobban elviselhetetlenebbek lettek .
-Picim csak bírd ki egy kicsit ez nagyon fáj anyának !-simogattam a hajam .
-Amy tedd fel az egyik lábad a párkányra .Azt olvastam attól jobb lessz .-Így is tettem .Nem sokkal de segített azon hogy jobban el tudjam majd viselni .

Leparkolt szerintem le sem zárta a kicsit de segített ki engem .Az első amit megláttam az egy rendőr autó .Ezek szerint Luke már itt van .
Fel kapott az ölébe és szaladt velem a kórházba .
Amint be értem meghallottam a világ legszebb hangját .
-AMY !-Vett fel az ölébe -Itt vagyok szerelmem itt vagyok !Semmi baj már itt vagyok !ORVOS!

Engem beszállítottak egy szóbába hát nem mondom nagyon nem nézelődtem majd bejött egy szülésznő .Onnan meg kezdődött a pokol .
*
*
*
-Jolvan Amy már csak egy utolsó nagyot nyomjon és kint is lessz a feje ! -Luke a kezemet szorongatta és ő is sírt.
-Szerelmem itt vagyok hallod .Végre itt vagyok picikém ..Na mutasd meg nekem milyen ügyesek tudtok lenni !

Amint megéreztem a pici fejét nyílásomnál elkezdtem erősen nyomni .Nem törődtem senkivel és semmivel  csak nyomtam nyomtam és nyomtam .Majd meghallottam .Felsírt .

Kinyitottam a szemem és megláttam ahogy Luke elvágja a köldökzsinórt és a kezében tartja a picit .Tényleg ahogy ígérte .Ő tartotta a kezében először .

-Apa pici szerelme igen !-Puszilgatta .Ő meg megint sírni kezdett .-Igen igen mondjad  életem rossz volt ?-Beszélt hozzá és közben csókokkal hintette be arcát .-Gyere itt van anya is igen ..- A kezembe adta és végre úgy éreztem teljes az életem .Itt van velem Luke És Ő .Ennyi kell csak nekem .
-El sem hiszem hogy itt vagytok velem !Szerelmeim !-Sírtam .Luke mellém feküdt és együtt sírtunk .Annyi idő után végre itt van mellettem el sem hiszem .Olyan kár hogy csak most tud itt lenni .Szinte az egészet végig kell pihennem .

Ebben a 6 órában nem tettünk semmit csak Ő és én voltunk a kórteremben .Ölelgetett és csókolgatott mind a kettőnket .Ez volt életem legszebb 6 órája.Ez sem tudjátok hinni mennyit tud jelenteni a szerelmeddel akár csak 1 pillanat ennyi idő után .

-Michael's le járt az idő !-Ne ne ugye nem ?Még nem mehet el !
-Ne ne Luke meg annyi mindent meg kell élnünk nem mehetsz el újra !-Azok a kurva hormonok !Pedig ez neki épp annyira fája hat mint nekem is .
- Semmi baj kicsim !Ne mond ezt .Nekem is fáj .El kell mennem .De már csak 8 hónap .Szeretlek kicsim !Nemsokára ujjra találkozunk .Nyomott egy utolsó csókot nyomott a számra Luke nak meg a homokára és elhurcolták ...megint ...

Pszihopatába szeretve | ✔️Where stories live. Discover now