|Return To Korea|

1K 24 18
                                    

                 2 ŞUBAT 2013 Amerika 08:23

J.N-Jennie hadi daha hazır değil misin? Baban şimdi gerçekten vazgeçecek.

J-Geliyorum anne

Hemen aşağı indim.

J-Geldim

J.B-Ver bakalım bavulunu bana.

J.N- Acaba vaz mı geçsek?

J-Ahh hadi ama anne seninle bu konuyu
defalarca konuştuk. Hayalimin bu olduğunu sen de biliyorsun.

J.N-Evet biliyorum ama ne bileyim sensiz bu ev çok sessiz olacak.

J-Biliyorum anne.

J.N-Şaka yapıyorum Jennie sen bana aldırış etme. Sadece tek başına olacaksın. Bu yüzden galiba biraz endişe duyuyorum.

J-Merak etme anne hiç bir şey olmayacak söz veriyorum.

J.B- Jennie hadi araba hazır.

J-Geliyorum baba.

Anneme bir daha ne zaman sarılacağımı bilmiyorum bile. Ona sıkıca sarıldım ve kokusunu içime çektim..
.
.
.
.
14:34
Sonunda Kore deyim. Şuanda ailemin benim için ayarladığı ve bir kaç gün kalacağım otele gidiyorum. Kore'den taşındığımızda çok küçüktüm. Şuan fark ettim ki bu ülkeyi çok özlemişim. Umarım planladığım seçmeleri kazanabilirim eğer kazanamazsam maalesef ki geri dönmek zorunda kalacağım. Bu benim için gerçekten kötü olur. Eğer kazanamazsam hayallerime veda etmiş olacağım. Yaklaşık olarak 6 yaşımdan beri dans ve ses eğitimleri alıyorum. Ailem varlıklı insanlar. Bu yüzden her şeyin en iyisiyle büyüdüm. Tabi yaşadığım onca zorlukları saymazsak. Düşünceler içinde otele vardım. Odama geldiğimde üzerimi değiştirip hiç vakit kaybetmeden uyudum.

Pijama

Pijama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.
.

Sabah kalktığımda saat 11'e geliyordu. Seçmeler saat 1'deydi ve ben daha duşa bile girmedim. Nasıl bu kadar uyuyabilirim. İlk önce duşa girdim duştan sonra günlük cilt bakımımı yaptım ve hemen giyindim.

KIYAFET

Seçmelerde dans da edeceğim için hem rahat olabilecek hem de güzel olan bir şeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seçmelerde dans da edeceğim için hem rahat olabilecek hem de güzel olan bir şeyler giydim. Saçlarımı ve makyajımı da yaptıktan sonra kahvaltımı yapmak için otelin restorantına indim...

Kahvaltımı da yaptıktan sonra hiç vakit kaybetmeden hayallerimi gerçekleştirmek için başladığım bu maceranın  asıl başlayacağı yere BİGHİT binasına doğru yol aldım...

Biliyorum bu bölüm gerçekten çok kısa oldu ama şuan saat gece 4 ve ben yarın erken kalkacağım umarım hikayenin ilk bölümünü beğenmişsinizdir sizleri seviyorum. Beğendiyseniz oy vermeyi lütfen unutmayın. Desteğiniz ver geri dönüşleriniz benim için çok önemli.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin