|New School|

517 22 57
                                    

MN- Çocuklar dürüst olacağım. İlk geldiğim zaman sizden pek ümitli değildim. Hatta PD grubunuzda bir kız olduğunu söyleyince açıkçası vazgeçicektim fakat önceden geldiğim zaman Namjoon'un konuşması beni galiba fazlasıyla etkiledi. Yıllardır da staj görüyorsunuz bu yüzden şansımı bir kez daha denemek istedim. Şuan düşünüyorum da iyi ki de vazgeçmemişim çünkü bence artık bir grup olarak çıkış yapmaya hazırsınız.

Gençler duydukları karşısında şaşırmıştı. Gerçekten hazırlar mıydı? Peki ya Jennie, o hazır mıydı? Daha gruba gireli birkaç gün olmuştu. Onlara uyum sağlayabilecek miydi?

NJ- Teşekkürler Bay Min. Bize güvendiğiniz için çok teşekkür ederiz. Merak etmeyin Jennie'de zamanla bize ayak uyduracaktır. O gerçekten çok yetenekli bir kız. Bize şimdiden alıştı bile. Değil mi Jennie?

Jennie düşüncelerinden sıyrılıp. Lidere şaşkınlıkla baktı ve cevap verdi.

J- E-evet oppa haklısın.

MN- PD o zaman anlaştık.

PD memnun bir şekilde;

PD- Anlaştık. Sizi odama alıyım Bay Min.

Bay Min ayağı kalktı ve PD ile birlikte odadan çıktılar.

Jennie hemen yanında bulunan Jimin'e sarıldı. Genç adam şaşkınlıkla yerinde dondu ve olayı idrak edince hemen Kıza sarıldı.

J- Oppa çok mutluyum.

JM- Ben de. Muhteşemdin Jennie.

J- Teşekkür ederim oppa sizin kadar iyi olmasam da.

NJ- Yoongi hyung bence Jennie'ye artık iyi davranmalısın. Çünkü o artık bizden biri.

YG- Ne alaka Namjoon. Ben ona o yüzden böyle davranmıyorum ki.

JN- Neden o zaman?

YG- Onu se- yani şey daha yeni aramıza geldi. Hemen iyi davranmamı beklemeyin.

Jennie gidip Suga'ya sarıldı.
Suga şaşkınlıkla yerinde dondu. Sonrasında Jennie'ye sarıldı.

YG- Tamam çocuk, yeter bu kadar şimdi bırak beni.

Jennie gülümsedi.

Jimin sandalyenin üzerinde duran ceketi aldı ve tekrardan Jennie'nin beline bağladı.

J- Teşekkürler oppa.

NJ- Bu gün ki çalışma iptal. PD bu gün akşam için bize bir restoranta rezervasyon yaptırmış. Kendisi gelemeyecekmiş fakat siz eğlenin dedi.

NJ- İlk önce eve gidip üzerimizi değiştirelim.
.
.
.
.
Eve gelmiştik. Şuanda üyeleri bekliyorum. Sonrasında ben üzerimi değiştireceğim.

NJ- Jennie biz hazırız. Seni burada bekliyoruz.

J-Tamam oppa.

Hemen gidip üzerimi değiştirdim.

KIYAFETİN

KIYAFETİN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin