|JUNGKOOK İYİ Mİ?|

470 19 177
                                    

Jennie bayılmıştı.

JM- Jennie!

NJ- Tae hemşire çağır.

V- Tamam hyung
.
.
.
.
Birkaç hemşire sedye ile geldi. Hemen Jennie'yi sedyeye yatırdılar. Ve bir odaya aldılar.

JM- Hyung ben Jennie'yle gidiyim. Siz burada bekleyin.

NJ- Tamam Jimin sen git.

Jimin hemen Jennie'nin bulunduğu odaya gitti ve kapıda doktorun çıkmasını bekledi.
Yaklaşık 10 dakika sonra doktor çıkmıştı.

JM- Doktor bey Jennie'nin neyi var? İyi mi?

DR- Sakin olun beyefendi. Kendisi gayet iyi. Sadece aşırı stresten ve geçirdiği panik atağın da etkisiyle bayılmış. Ayretten bacağına da pansuman yaptık. Sanırım düşmüş ve bacağı mikrop kaptığı için iltihaplanmış.

JM- Anladım. Onu görebilir miyim?

DR- Elbette. Şuan kendisi uyuyor. Kendisine bir serum taktık. Bitince bir hemşire çağırın çıkarsın.

JM- Tamam teşekkürler

DR- Geçmiş olsun

Doktor gidince Jimin'de hemen içeriye girdi ve hasta yatağının yanında bulunan koltuğa oturdu.

RM'DEN

PD'ye durumu haber vermiştik. Buraya geliyordu. Bir anda bir hareketlilik olmaya başladı. Dışarıya bir hemşire çıktı.

NJ- Kardeşime bir şey mi oldu?

HŞ- Bey efendi lütfen beni oyalamayın. Hasta iyi değil. Şimdi ameliyathaneye alacağız.

NJ- N-ne

Hemşirenin yanımdan gitmesiyle kendimi kaybettim ve duvara yumruk attım. Bunu gören üyeler hemen yanıma geldiler.

V- Hyung iyi misin? Ne oldu? Söyle!

JH- Joon ne oldu?

JN- Jungkook'a bir şey mi oldu?

YG- Susmasana Joon bir şey söyle!

NJ- Jungkook'u ameliyathaneye alıcaklarmış...

O sırada kapılar açıldı ve sedyeyle Jungkook'u çıkarttılar. Bunu gören Tae'nin gözlerinden yaşlar gelmeye başladı.

V- K-kook

Taehyung sedyeyi tuttu.

V- Kook gitme! Lütfen dayan

HŞ- Bey efendi işimize engel olmayın. Bakın hasta iyi değil.

JN- Taehyung bırak gitsinler

Tae bırakınca ileride olan ameliyathaneye girdiler.

YG- Jin hyung Jimin'e haber vermemiz gerekiyor.

JN- Haklısın. Tae hadi git Jimin'e haber ver. Hem de Jennie'ye bir bak.

V- T-tamam hyung

JİMİN'DEN

Jennie'nin elini tuttum ve onu izlemeye başladım. Yüzü çok solgundu. Buna rağmen hala çok güzel görünüyordu.
Yavaş yavaş gözlerini açmaya başlamıştı.

JM- Jennie güzelim iyi misin?

J- E-evet oppa.

Kapı açıldı ve içeriye Taehyung girdi.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin