|Beyaz Orkide|

124 9 97
                                    

Canolar selammm 👋🏻 küfür etmeden önce sadece bölğmğ okuyun. Sonrasında gecenin üçünde tekrardan uyanıp bölümü yayınlayan yazarınıza küfür edebilirsiniz 😊
.
.
.
.

J- Jong-

DR- Sevgilim.

Yanıma gelip önümde durmuştu. Arkasından çıkarttığı çiçeği bana uzattı.

DR- Beyaz orkide. Temizliği, masumiyeti, ve sonsuz sevgiyi temsil eder.. sende bu çiçek gibisin. Temiz ve masumsun Jennie... Ve.. seni sonsuza kadar seveceğim.

Ayağa kalkıp çiçeği aldığımda bana sıkıca sarılmıştı. Kollarını belime sardığında öylece duruyordum. Zorlukla konuştum.

J-T-teşekkür ederim Jong.
   
                                    ...

JN- Waa Hyung gerçekten sarhoş olmuş olmalısın.

Ondan hızlıca ayrılıp tekrardan geçip yerime oturdum. O da yerde duran alkol şişesini alıp Jin oppanın yanına oturmuştu.

Şehrin yoğun ışıklarına rağmen görünen yıldızlara kafamı çevirdim.. ve düşüncelere daldım. 

Hayallerim gerçekleşecek mi?

Geçmişi unutabilecek miyim?

Ve beni en çok korkutan şey beni kabullenecekler mi? Beni de sevecekler mi?..

JK- Jennie?

J- Efendim Kook..

JK- Namjoon hyung seslendi duymadın mı?

J- üzgünüm dalmışım.

J- Efendim oppa.

NJ- Omzun iyi mi? Eğer hala ağrıyorsa ha-

J- Ağrımıyor. Jong'un yapıştırdığı ağrı kesici bant iyi geldi.

JK- Hala bunun gerçek olduğuna inanamıyorum. Birlikte çıkış yapacağız Hyung. Bu muhteşem!
.
.
.
.
DR- İyi geceler

JN- Sana da Hyung. Dikkatli git lütfen.

DR- Tamam. Görüşürüz.

Yurda girdiğimizde Jungkook kendini gidip koltuğa atmıştı Jimin de gidip onun üstüne yatmıştı.

JM- Yaa Jungkookah bu gün gerçekten çok iyiydin.

JK- Hyung beni ölmeyi keser misin?

JH- Jungkookah utandın mı?

Taehyung oppayla göz göze geldik. Ne yapmaya çalıştığını anladığımda bağırıp koşmaya başladım.

J- Duşa ilk ben giriyorum!

Elimi kapı koluna koydum ve kapıyı açmaya çalıştım fakat kapı kilitliydi.

J- Yaa! Kapıyı açın.

YG- Siz ikiniz bekleyin. Duştayım.

J- Yoongi oppa hile yaptın

V- Hyung içeriye nasıl girmeyi başardın?

YG- Siz aptallar Jimin ve Jungkook'a o kadar odaklanmıştınız ki gittiğimin farkına bile varmadınız.

J- Tamam senden sonra sıra bende. Hile yapmaya kalkarsan seni öldürürüm Kim Taehyung.

V- Aa evet evet. Sonra sıra sende

JM- Jennieah! Telefonun çalıyor

J- Kim arıyor Jimin oppa?

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin