Dans ederlerken Namjoon bir anda yere yığıldı. Bunu gören üyeler hemen yanına gittiler.
J- Namjoon oppa
JN- Joon iyi misin?
Namjoon yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Kısık ve bitkin bir sesle
NJ- İyiyim çocuklar merak etmeyin. Hadi bi yemek arası verelim.
JH- Namjoon delirdin mi? Sen iyi değilken aşağı inip yemek mi yiyeceğiz?
NJ- İyiyim dedim ya Hobi. Abartmayın sadece başım döndü o kadar.
YG- Namjoon iki dakika dinlensen ölmezsin ya. İnat etme işte. Sonrasında birlikte aşağı iner bir şeyler yeriz.
V- Hyung kendini fazla zorluyorsun.
JK- Namjoon hyung biliyoruz bizim iyiliğimiz için uğraşıyorsun fakat bu kadar kendini yormana gerek yok.
JM- Hyung bırakta biraz da biz senin için bir şeyler yapalım.
J- Oppa bizler bebek değiliz. Bütün yükü senin üstlenmene gerek yok. Hem üç ay sonra çıkış yapmasak bir şey kaybetmeyiz değil mi? Üç ay sonra olmazsa bir yıl sonra olur. Kendini bizim için bu kadar yorma.
NJ- Çocuklar ben iyiyim. Lider bensem tabi ki her şeyi benim üstlenmem gerekiyor.
JN- Joon biz bir grubuz. Bunu unutma. Birimiz bir hata yaparsa bu hepimizin hatasıdır. O yüzden hiç bir şey senin suçun değil. Hatalı olan bizdik sadece kendimizi düşündük. Bizim yüzümüzden PD sürekli sana kızdı. Haklıydın. Özür dileriz.
NJ- Jin her şey için özür dilenmesinden nefret ediyorum biliyorsun. Hem ben gayet iyiyim. Hadi artık aşağı inip yemek yiyelim. Sonra devam ederiz. Bu gün provayı geç saate bırakamayız. Jen ve Kook yarın okula gidecek. Erken kalkacaklar. Uyumaları lazım.
JH- Haklısın Joon. Artık yemek yesek iyi olacak. Açlıktan karnım gurulduyor.
J-Hope'un bu sözü üzerine ortam yumuşadı bütün üyeler güldü ve birlikte yemek yemek için aşağı indiler.
.
.
.
.
JN- Jennie sabah biz seninle ne konuşmuştuk? Yemeğini yer misin lütfen? Bu süreçte zaten yaklaşık 10 kilo verdin. Yetmez mi bu kadar?J- Oppa PD böyle istiyor. Adam haklı çıkışımıza çok az kaldı. Kilo vermek zorundayım.
NJ- Jennie hiç bir şeyi yapmak zorunda değilsin. Kendini böyle kandırma.
J- Jimin oppa bir şey söyle
JM- Hyunglarım haklı Jennie.
J- Sadece salata yesem?
NJ- Jennie kızıyorum ama.
J- Tamam tamam
.
.
.
.
(AKŞAM SAAT 21:47)NJ- Tamam çocuklar bu günlük bu kadar yeter. Herkes üzerini değiştirsin. Sonra da çıkarız.
Anladığını belirtmek için çoğu kafasını salladı. Diğerleri de anladıklarını belirten sesler çıkarttı.
.
.
.
.KIYAFETİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾
Fanfictionᴄ'ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴍ'ᴀ ᴅɪᴛ ᴄᴇ ᴊᴏᴜʀ-ʟᴀ̀ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ.. 𝟽 ʜᴏᴍᴍᴇs, ᴜɴ ᴘᴇ́ᴄʜᴇ́...