|ÖYLE DE ÇOK TATLI GÖRÜNÜYORDUN|

434 21 20
                                    

Genç kız kendisine çarpmak üzere olan arabayı fark etti. Gözlerini kapattığı anda biri kolundan tutup onu çekmişti. Kedi ise o an çıkan korna sesiyle Jennie'nin kucağından atlamış ve çoktan oradan uzaklaşmıştı.
Jen korkuyla kendisini kurtaran kişiye baktı. Bu ikinci oluyordu. Bir daha bu kadar şanslı olabilir miydi?

JM- Jennie iyi misin güzelim?

Jimin, Jennie'nin gözlerinin içine bakarak endişeyle sordu.

J- İ-iyiyim oppa. Kedi-

JM- Niye dikkat etmiyorsun?! Ya ben olmasaydım? Ya araba sana çarpsaydı? O zaman ne olacaktı ha söyle bana!

Kızın iyi olduğunu gören araba çoktan oradan uzaklaşmıştı bile.

J- Ö-özür dilerim oppa

JM- Sana bir şey olsaydı ben ne yapardım? Senin çıkmana ben izin verdim. Bir şey olsaydı ben de yaşayamazdım. Anladın mı?!

J- Haklısın oppa. Çok Özür dilerim...

Kızın korkudan titrediğini fark eden Jimin kızı kendine çekti ve sıkıca sarıldı.

JM- Tamam geçti, sakin ol canım.
Bundan sonra seni yanlız bırakmayacağım. Asıl ben senden özür dilerim. Çıkmana ben izin verdim. Tek başınayken başına hep bir şey geliyor. Hasta olacaksın hadi gel.

J- Teşekkür ederim oppa.

Genç adam kızın elini tuttu ve birlikte şirkete girdiler.

JM- Neden sözümü dinlemiyorsun gerçekten anlamıyorum.

J- Kedi görmüştüm

JM- Ahh Jen

Yavaş adımlarla pratik odasına gittiler ve içeriye girdiler.

NJ- Neredesiniz siz? Telefonunuza da ulaşılmıyor. Ya sen Jimin? Yarım saattir seni bekliyoruz. Jennie'yi bulmak için gittin bir daha dönmedin.

JM- Özür dilerim hyung. Ama Jennie'yi tam zamanında bulmuşum yoksa-

JK- Yoksa ne?

JM- Araba çarpıcaktı neredeyse. Ben kurtardım.

NJ- Bu doğru mu Jennie?

J- Evet oppa

NJ- Neden daha dikkatli olmuyorsun? Ya bir şey olsaydı? Tanrıya şükür ki Jimin tam zamanında gelmiş.

YG- Ölseydin ne olacaktı? Neden dikkatli olmuyorsun? İlla bizim sana bakıcılık yapmamız mı gerekiyor? Sana bir şey olsa biz Pd'ye nasıl anlatırız? Peki ya ailen, onlar? Onlara ne söyleriz? Nasıl anlatırız?!

Yoongi'nin bu konuşmasından sonra Jennie'nin gözlerinden birkaç damla yaş düştü.

J- Ö-özür dilerim oppa. Gerçekten ç-çok özü-

Boğazı düğümlendi ve gerisini getiremedi. Çünkü daha fazla konuşursa gerçekten ağlamaya başlayacaktı. Gerçekten bu aralar fazla dalgındı. Eğer ona bir şey olsa ailesi ne yapardı? Yaşayamazlardı? Kendilerini asla affetmezlerdi. Yoongi sonuna kadar haklıydı. Jennie'nin ağlamak üzere olduğunu fark eden Jimin kızı kendine çekti ve sıkıca sarıldı.

JH- Hyung sakin ol. Daha küçük o.

YG- Küçük olabilir Jhope. Fakat dikkatsiz.

JM- Tamam Jennie sakin ol.

V- Hyung bu günlük provayı iptal etsek?

NJ- Olmaz Tae. Jennie bu aralar hiç prova yapmıyor. Hep aynı şey. Bir şey mi var diye sorunca da uykumu alamadım diyor. Bu gidişle çıkış yapamayacak. Hepimiz zor zamanlardan geçiyoruz fakat İdol olmak istiyorsak katlanmamız lazım.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin