|Seçmeler|

700 23 14
                                    

Geldiğimde seçmelerin başlamasına daha 20 dakika vardı. Ben de bu süre içinde biraz şirketi dolaşmaya karar verdim. Kolidorda ilerlerken karşımdaki odadan müzik sesleri geliyordu. Seçmeler mi başlamıştı? Yoksa dışarıdan mı geliyordu? Ahh neden bu kadar meraklıyım. Sadece bir müzik sesi. Gidip bakacağım. Sessizce odaya doğru ilerledim. Yavşça kapıyı açtım ve içeri girdim. Bu BİGHİT'in stajyeri Park Jimin. B-bir saniye ne Park Jimin mi? Gerçekten neden bu kadar meraklı olmak zorundayım? Seçmelerden önce çıkış yapacak yeni gruplarının üyelerinden bahsetmişlerdi. Ve anlattıkları ve gösterdikleri fotoğrafa göre gerçekten görünüşüyle ve yetenekleriyle dikkatimi çekmişti. Ve şuan karşımdaydı.

J.M-Sen yeni Stajyer misin?

J- B-ben şey seçmeler için gelmiştim.

J.M-Seçmeler kolidorun sonundaki odada olacak.

J-Tamam teşekkür ederim

J.M- Önemli değil. Bu arada ismin ne?

J- Jennie

J.M- İyi şanslar Jennie

J- Teşekkür ederim.

Evet gerçekten de Jimin'le konuşmuştum. Biliyorum daha çıkış yapmadılar ve ünlü de değiller ama gelmeden önce anlattıklarından sonra iyice meraklanıp detaylıca araştırmıştım ve yeni çıkaracağı grubun gerçekten yakışıklı üyelere sahip olduğunu da biliyordum. Ona gerçekten hayranım. Onu görmüş olmak bile kalbimi yerinden çıkacak kadar hızlandırmaya yetiyor. Kendi kendime konuşurken seçmelerin yapılacağı odaya kadar geldiğimi fark ettim.
Seçmeler başlamış ismi okunan içeriye giriyor ve elinden geldiği kadar yeteneklerini sergiliyordu. Performansı biten kişilere seçmelerin bir kaçgün sonra açıklanacağını söyleyip gönderiyorlardı. Kızlar dışarıya çıktıklarında ismi henüz belli olmasada Bts olması beklenen şu stajyerlerden bahsediyordu. Burada BİGHİT'in çıkarmayı planladığı ilk kız grubunun üye seçmeleri yapılmıyor muydu?
Eğer öyle değilse ben ne için seçmelere katılıyordum?

Ç.K- Kim Jennie

J- Bir saniye ben mi?

Ne yani şimdiden sıram gelmiş miydi?
Tamam sakin ol Jen yapabilirsin. Yıllardır eğitim görüyorsun. Son derece deneyimlisin. Bu kadar heyecanlanmana gerek yok.
Vakit kaybetmeden içeriye girdim. Yerime geçtim ve önlerinde saygıyla eğilip performans için yerimi aldım...

Tam da düşündüğüm gibi yeni çıkış yapacak olan stajyer grupta oradaydı ve beni izliyorlardı. Heyecan içerisinde dansımı segilemiştim şimdi sıra şarkı söylemekteydi. Birkaç saniye duraksadım ve müzik başlayınca şarkıyı söylemeye başladım...

Şarkıyı da söyledikten sonra saygıyla eğildim ve kendimi tanıtmaya başladım.

J- Merhaba efendim Ben Kim Jennie. Koreliyim fakat yaklaşık 3 yıldır Amerika da yaşıyorum. Buraya seçmeler için Amerika'dan geldim. 14 yaşındayım. (Kore yaşıyla)
Son olarak saygıyla eğildim ve hakkımda söyleyecekleri şeyleri dinlemeye başladım

PD- Öncelikle hoşgeldin. Jennie performansını gayet iyi buldum. Önceden bir deneyimin var mı? Veya bir eğitim aldın mı?

J- Sadece okulda sahneye çıktım çok kez onun dışında çıkmadım fakat yaklaşık 7 yıldır dans ve vokal eğitimi alıyorum.

PD- Tamam,güzel. Benim için eğitiminin olması önemli bir etken. Geldiğin için teşekkür ederim. Yaklaşık 1 haftaya sonuçlar açıklanacak.

J- Teşekkür ederim efendim. İyi günler.

PD- Çıkabilirsin

Son kez önünde saygıyla eğildim ve odadan çıktım.
Güzel görünüyor muydum? Acaba gerçekten beni beğenmişler miydi yoksa sadece kırmamak için mi öyle söylemişlerdi. Bir stajyer olacak kadar çok mu küçüktüm?

BİGHİT küçük bir şirketti ve rahatlıkla kazanabileceğimi düşünüyordum.
Biliyorum kazansam bile çıkış yapamaya veya çıkış yapsamda ileride gerçekten hayallerimi gerçekleştirebileceğim kadar ünlenemeye bilirdim. Ama inanıyorum ki seçmeleri geçeceğim ve hayallerimi gerçekleştireceğim. Sadece tek bir şeyden emindim burası benim hayatımı değiştirecekti...

Biliyorum bölümler çok kısa oluyor ama sık sık yazmaya çalışacağım. Ve ileride yazacağım bölümler daha uzun olacak.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin