PD- Çocuklar yaklaşık 2-3 ay sonra çıkış yapacaksınız. Bu yüzden daha fazla çalışmanız gerekiyor. Ayretten Namjoon'un ısrarı üzerine Jennie'nin diyetine ara vermiştik. Fakat Jennie bu süreç içerisinde biraz kilo almışsın.
NJ- Pdnim her hafta kilo kontrolü yapılıyor zaten. Bence o kadar fazla almamış.
PD- Namjoon bu söylediklerim sadece Jennie için geçerli değil. Jhope ve Jimin sizler de-
NJ- Pdnim ikisinin de kiloları gayet normal.
PD- Namjoon çekimlerden önce zaten bunu yapmamız gerekiyordu. Çekimlerden 1 hafta önce bunu hepiniz yapacaksınız. Anlaşıldı mı?
NJ- Pdnim Jennie hakkında daha önce de sizinle konuşmuştuk. Anlaştığımızı sanıyordum
PD- Namjoon Jennie'nin boyu şuan fazla kısa ve biraz daha kilo alırsa kilolu görünür. O yüzden olması gereken ideal kilonun biraz daha altında olması gerekiyor.
NJ- Ama Pdnim o daha çocuk. Sadece 13 yaşında ve tekrardan diyete mi girecek yani?
PD- Namjoon
J- Oppa sorun değil. Sadece 1-2 hafta. Bir şey olmayacak.
NJ- Ama
PD girdiğimizden beri önünde duran kağıtları bize uzattı.
PD- Diyet listeniz. Hepinizin farklı. Eğer dayanamayacak kadar acıkırsanız 1 tane yeşil elma veya muz yiyebilirsiniz.
LİSTE
SABAH= 1 ELMA
ÖĞLEN= 1 TATLI PATATES
AKŞAM- SMOOTHİE VEYA SÜT
JH/JM/J- Peki Pdnim
PD- Son olarak Jungkook.
JK- Efendim Pdnim
PD- Jungkook kendini nasıl hissediyorsun? Dans edebilecek durumda mısın?
JK- İyiyim Pdnim. Sorun yok dans edebilirim. Sadece arada ağrılarım oluyor.
PD- Peki o zaman yarından itibaren dans etmeye başlayabilirsin. Sadece kendini fazla zorlama.
JK- Tamam Pdnim
PD- Yurda dönebilirsiniz. İyi akşamlar.
.
.
.
.Eve gelip üzerimizi değiştirmiştik.
PİJAMAN
Hemen mutfağa gidip bir tane elma aldım ve oturma odasına geri döndüm.
J- PD'ye yediğimi söylemeyin. Tamam mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾
Fanfictionᴄ'ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴍ'ᴀ ᴅɪᴛ ᴄᴇ ᴊᴏᴜʀ-ʟᴀ̀ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ.. 𝟽 ʜᴏᴍᴍᴇs, ᴜɴ ᴘᴇ́ᴄʜᴇ́...