SAAT 02:56
Dışarıdan gelen seslerle uyanmıştım.
Jimin oppanın yanımda yattığını fark edince onu uyandırmamak için dikkatlice kalktım.
Komodinin üzerinde duran telefonumu alıp flaşını açtım. Saate baktığımda neredeyse üç olduğunu gördüm. Etrafıma baktım. Jin ve Namjoon oppanın uyuduğunu gördüm. Yoongi oppa daha gelmemişti. Bu saatte nerede olabilir çok merak ediyorum. Sessiz adımlarla ilerleyip odanın kapısını yavaşça açtım. O sırada birinin kıpırdandığını duydum fakat pek takmadan odadan çıkıp kapıyı kapattım. Salona geldiğimde demin gelen ses artık gelmiyordu fakat hala sesler devam ediyordu.
Işığı açmamla şok olmuştum. Etraf dağılmıştı. Yoongi oppanın üzerinde bir kız vardı ve öpüşüyorlardı. Kızın üzerinde ki elbisenin fermuarı açılmış ve elbise şuanda sadece kalçalarında duruyordu. Yoongi oppanın üzerinde tişört yoktu. Bu görüntüyle çılgına dönmüştüm. Gözümden birkaç damla yaş düştü. Zorlukla konuştum.J- O-oppa
Sanırım beni duymamışlardı. Koltuğun yanında ki vazonun kırılmasıyla bir an durmuşlardı fakat sonrasında hiç takmadan tekrardan devam etmişlerdi. Odanın kapısı açılmıştı. Sanırım kırılan vazonun sesinden dolayı uyanmışlardı. Biri anında gözlerimi kapatmıştı. Tahminime göre bu Jimin oppaydı. Yüzümde ki ellerini çektim. Gözlerimden yaşlar geliyordu.
Yoongi oppanın eli kızın sütyenine gittiğinde Namjoon oppa bağırmıştı.NJ- Yoongi!
Namjoon oppanın sesini duyan Yoongi oppa kızı biraz kendinden uzaklaştırıp bakışlarını Namjoon oppaya çevirmişti. Ben ise olduğum yerde kalmıştım. Üyeleri gören kız hemen elbiseyi giyip eli çantasına gitmişti. Çantasının içinden yapışkanlı bir kağıt ve kalem çıkartmıştı. Kağıda birşeyler yazıp Yoongi oppanın yanına dönüp onu tekrardan öpmüştü. Ve yazdığı kağıdı çıkartıp Yoongi oppanın yanağına yapıştırdı.
KIZ- Beni sonra ara bebeğim tamam mı?
Yoongi oppanın kafasını sallaması üzerine Jin oppa Namjoon oppanın elinde ki terliği Yoongi oppaya fırlattı.
YG- Ne var?!
JN- Ne yapıyorsun?! O kız kimdi?
YG- O kız mı? Min Cha. Barda tanıştık.
NJ- Sen bara mı gittin? Yine mi?!
JN- PD öğrenirse ne yapacaksın?!
YG- S*k*y*m Pd'sini.
JN- Düzgün konuş! Jennie varken küfür etme!
YG- Çokta S*k*m*e*di!
JM- Hyung!
JN- Yoongi kapat çeneni!
NJ- Jimin, Tae, Jungkook, Jennie'yle birlikte odaya gidip uyuyun. Jhope buzdolabında kahve vardı. Onu alıp getir.
YG- Ben çocuk değilim!
JN- Sen sus!
.
.
.
.
Namjoon oppanın sözü üzerine odaya geldik.
Bir süre sonra Jhope oppa da gelmişti.JM- Jennie bak Yoongi hyung normalde asla böyle biri değildir. Şu son 2 aydır ailesiyle bir türlü çözemedikleri bir sorun var. Sürekli kavga ediyorlar. Size bundan bahsetmememi istemişti fakat ben anlattım. O yüzden bana çok kızgın. Yani seninle bir ilgisi yok. Anladın mı?
Cevap vermeden sadece kafamı salladım.
JH- Büyük ihtimalle sabah kalktığında hiç bir şey hatırlamıyor olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾
Fanfictionᴄ'ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴍ'ᴀ ᴅɪᴛ ᴄᴇ ᴊᴏᴜʀ-ʟᴀ̀ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ.. 𝟽 ʜᴏᴍᴍᴇs, ᴜɴ ᴘᴇ́ᴄʜᴇ́...