|Kayıp Ay|

24 3 37
                                    


J- Ne oldu bir şey mi var?

DR- Hayır hayır. Sen fotoğrafları yapıştır albüme. Hemen geleceğim.

J-T-tamam

Yüzü ürkütücü bir hal almıştı ve ciddileşmişti nedense. Ne görmüştü bilmiyorum ama iyi bir şey olmadığı kesindi.

Sessizce mutfaktan çıkışını izledim. Dediğini yapıp yerimden kalkmayıp fotoğrafları albüme yapıştırdım. Birkaç dakika sonra bir ses gelmişti.

J- Sevgilim?

Ayağa kalkıp kolidora çıktım. Karanlıkta gördüğüm silüetle adımlarım geriye gitti bir şeye takılmamla yere düşmüştüm.

Işıklar açıldığında karşımda Jong'u gördüm.

DR- Sana oradan ayrılma dedim. Neden sözümü dinlemiyorsun?

J- A-ama ses ge-

DR- Ses falan gelmedi Jennie

J- B-ben duyduğuma eminim. Sen neden gittin? Bu üzerinin hali ne?

DR- Önemli bir şey yok. Mutfağa dön ve Jin'i burada olduğuna dair bilgilendir ben duşa gireceğim.

Cevabımı beklemeden yanımdan geçip gitmişti. Nedenini bilmiyorum ama sinirli görünüyordu. Ve bu halleri gerçekten beni korkutuyordu. Dediğini yapıp mutfağa döndüm ve Jin oppayı aradım.

"Efendim hyung?"

J- Oppa benim.

"Jennie?"

J- Bu gün Jong'ta kalacağımı söylemek için aradım. Sabah erkenden şirkette olacağım

"İyi de Jennie sabah bizi almaya menajer hyung gelicek. Şirketten izinsiz bir şey yapamayacağımızı biliyorsun"

J- Tabi ki biliyorum ama-

"Jong'a seni şuan getirmesi gerektiğini söyle."

J- Ama-

"Namjoon şirketten izinsiz bir şey yapmayın diye daha kaç kere uyaracak?"

J- Haklısın oppa ama şuan dönmek için çok geç

"Saat henüz çok geç değil Jennie"

J- Jong alkollü. Şehre kadar sürebileceğini sanmıyorum

"Ona daha kaç kere yanında sen varken ve araba kullanacağı zaman içmemesi gerektiğini söylemem gerekiyor acaba"

J- Onu bende uyardım fakat ben asla sarhoş olmam diyip durdu

"Haklı o sarhoş olmaz ama konu sen olunca gene de alkollü araba kullanması beni endişelendiriyor. Tamam. Dediğin gibi yapalım sabah erkenden yurda gel"

J- Tamam 1 saat önceden orada olacağım.

"Tamam. İyi geceler. Bir şey olursa hemen beni ara"

J- Tamam. İyi geceler oppa

Mutfakta oturup bir süre onu bekledim öylece. Onu kızdırmak şuan yapmak istediğim en son şeydi. Ki zaten bu aptallık olurdu.
Kısa süre sonra üzerini giyinmiş bir şekilde yanıma gelmişti.

DR- Az önce seni kırdım mı?

J- Önemli değil. Haklıydın. Sözünü dinlemeliydim.

DR- Bir daha sözümden çıkmazsan sevinirim. Her ne kadar burası bir klinik olsa da burası ormanın ortasında bulunuyor.

J- Haklısın.

DR- Jin'i aradın mı?

J- Evet sabah erkenden yurda dönmemi söyledi. Menajerimiz gelicek

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin