J- Jong çağır dedim
DR- İyi bekle burda.
Yanımdan ayrılmıştı.
Gerçekten şaşırıyordum.. çünkü bir girdap gibiydi ben kaçmak istiyordum fakat bir şekilde döndüğüm yer gene burası oluyordu..
Gelen sesle adımlarım istemsizce geriye gitmişti...
...
Sesin geldiği yöne baktığımda bunun düşen tablo olduğunu görmüştüm. Kapının hızla kapanmasıyla düşmüş olmalıydı. Fakat bütün pencerelerin kapalı olmasına rağmen kapı nasıl kapanmıştı. Fazla takmadan tabloyu yerden kaldırıp yerine astığım sırada içeriye giren Jong ve Jin oppayla durmuştum.
DR- Tanrım! Seni 2 dakika yanlız bırakmaya gelmiyor.
J- Benim suçum değildi. Rüzgarla düştü.
DR- Rüzgar mı? Nereden geldi peki?
J- Nereden bilebilirim Jong?!
JN- Kesin şunu!
JN- Jong Jennie'ye eşofman vereceğini söylemiştin.
DR- Evet. Ama verdiğim eşofmanı da kan yapmış.
J- Kan mı?
JN- Tamam öyleyse sorun değil.
Yanıma gelip ceketini belime sarmıştı.
JN- Arabayla gideceğiz zaten.
DR- Giy şunları. Senin için temizlettim.
J- Tamam. Teşekkür ederim
Önüme koyduğu ayakkabılarımı giymiştim.
J- Gidelim artık.
Derken burkmuş olduğum ayağımı unutup ayağa kalktığımda acıyla anında yerime oturmuştu.
DR- Dikkat etsene!
JN- Hyung sakin ol.
Jin oppa gelip dikkatlice kucağına almıştı beni.
DR- Dikkatli sür Jin-ssi
JN- Görüşürüz hyung
Odadan çıktığımızda rahat bir nefes vermiştim.
Çıktığımızda kızın bakışlarını üzerimde hissetmeye başlamıştım. Fazla takmadan klinikten çıkmıştık. Jin oppa arabaya binme yardım ettikten sonra yerine geçip arabayı çalıştırmıştı.JN- İyi misin?
J- Sayılır. Hala biraz ağrıyor oppa.
JN-Tamam öyleyse ilk Jong'un söylediği ilaçları alalım. Sonrasında da şirkete geçeriz.
J- Tamam.
SAAT 20:15
Klinikten ayrılıp ormanın daha da içlerine girmiştik. Jin oppa konuştuğunda dikkatimi ona vermiştim.
JN- Jennie..
J- Efendim oppa.
JN- Hazır yanlızken.. seninle konuşabilir miyim?
Kafamı sallamakla yetindim.
Saniyelikte olsa bakışları bana dönmüştü. Dudaklarında bir gülüş belirdiğinde ben de gülümsemiştim.
JN- Boynundaki izleri ve kanları görmediğimi sanıyorsan yanılıyorsun..
J- N-ne..
JN- Jong'la kavga mı ettiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾
Fanfictionᴄ'ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴍ'ᴀ ᴅɪᴛ ᴄᴇ ᴊᴏᴜʀ-ʟᴀ̀ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ.. 𝟽 ʜᴏᴍᴍᴇs, ᴜɴ ᴘᴇ́ᴄʜᴇ́...