|Alone|

83 11 74
                                    

JM- Asıl biz sana teşekkür ederiz Hyung. Bize liderlik ettiğin ve hatalarımızı düzeltmemize yardımcı olduğun için teşekkür ederiz. Sen olmasaydın kavga ettiğimiz zaman bizi kim ayırırdı

J- Ben de hepinize teşekkür ederim.. yanımda olduğunuz için.. gerçekten size minnettarım.

V- Jennieah Pd nin yanına git. Fazla bekletme.

J- Tamam. Ben gidiyorum öyleyse. Bensiz başlamayın sakın.

Hızlıca yanlarından ayrılıp Pd'nin odasına gittim. Kapıyı çaldım ve içeriye girdim.

J- Buyrun Pd'nim sizi dinliyorum.

PD- Jennie.. biliyorsun ki yaptığımız sözleşmenin süresi uzun zaman önce doldu.
                                    ...

J- Evet efendim.. biliyorum

Masasındaki çekmeceyi açıp aldığı kağıtları önüme koymuştu.

PD- Eğer istersen yenileyebiliriz.. ama eğer istemiyorsan çocuklar için endişelenme gerek yok. Her şey önceden planladı.

J- İlk geldiğim andan beri sürekli düşünüyorum Pd-nim.. tüm kötü düşünceleri bir kenarıya attım. Ve çocuklarla devam etme kararı aldım.

PD- Doğru kararı verdiğinden emin olabilirsin Jennie. Annen tarafından imzalandı sen de lütfen şurayı imzala. Toplam 5 yıllık bir sözleşme.

Maddeleri okumadan gösterdiği yeri imzaladım ve kağıdı ona uzattım.

J- Teşekkürler Pd'nim.

PD- Çocukların yanına dönebilirsin. Bundan hiç birinin haberi olmayacağından emin olabilirsin.

J- Teşekkür ederim Pd'nim izninizle.

Önünde saygıyla eğildim ve odadan çıktım. Hemen diğerlerinin yanına gittim. Hepsi telefonlarıyla uğraşıyordu.

JM- Pd ne dedi?

J- H-hiç.

J- Menajer oppa çekimin olacağı yerlerin fotoğraflarını gösterdi.

NJ- Jennie zaten fotoğraflara bakmıştık.

J- E-evet benim baktığımı unuttu sanırım.

NJ- Tamam öyle olsun. Jimin'in söylediğine göre kliniğe gitmen gerekiyormuş.

J- Evet. Jimin-

NJ- Jin Hyung götürsün. Olur mu?

J- Aslında Jimin'le gidecektik.

NJ- Tamam sorun değil. Birlikte gidin öyleyse.

JH- Hyung sabah Jimin ve sen yoktunuz.

JM- Her zaman ki gibi Han Nehri'ne gittik Hyung. Bisiklet sürmek için.

JH- Şirkete gittiniz sandım göremeyince.

NJ- Bu gün erken bitirelim. Gece film izleriz. Ne dersiniz?

JK- Ne zamandır izlemiyorduk, olur.
.
.
.
.
18:37

Jimin oppanın yanından ayrıldım ve Jong'un odasına gittim. Kapıyı çalıp içeriye girdim.

DR- Hoşgeldin Jennie. Geç lütfen.

Dediği gibi yapıp koltuklara gidip oturdum.

DR- Dün işlerini halledebildin mi?

J- Evet.

DR- Sevindim. İstersen bu gün psikolojik olarak devam edelim? Sana soracağım şeyler var.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin