|Sır|

109 8 61
                                    


Kafasını boyun girintime sokarak beni kendine daha da çekmişti ve kokumu içine çekmişti. Jimin'in kafasına biri vurmuştu hemen ardından sesinin duyulmasıyla bunun Yoongi oppa olduğunu anlamam zor olmamıştı.

YG- Jimin! Sikeyim yoksa siz-

                                   ...

Jimin hemen kalkmıştı.

JM-Yok öyle bir şey hyung saçmalama!

Jungkook gelip ceketini omuzlarıma bırakmıştı.

JK-Git ve üzerini giyin.

Kafamı aşağı yukarı salladım sadece.

Ceketi üzerime giydim ve önünü kapattım. Ayağa kalktığımda gideceğim sırada Jimin beni durdurmuştu.

JM-Sorun yok burada kal

Dediğini yapıp tekrardan oturdum.

NJ- Yoongi hyung sakin olmalısın. Belli ki yanlış anladık.

JN- Namjoon haklı Yoongi, ayrıca zaten Jennie'nin sevgilisi var.

JM- Hyung yemin ederim yanlış anladınız. Dün Jennie kabus görünce ağlayarak yanıma geldi gök gürültüsünden de korktuğu için ben de yanımda uyumasını söyledim.

YG- Peki neden üzeriniz çıplak Jimin?

JM- Jennie'nin uyurken sırtındaki yaraların kanamış olduğunu gördüm. Ben de tişörtünü çıkartıp krem sürdüm. Yaralar tişörte yapışır diye de üzerini giydirmedim.

YG-Peki ya sen?

JM- Gece terledim hyung. Senin için inandırıcı oldu mu?

YG- Oldu

JH- Hyung aralarında bir şey olmayacağını biliyoruz. Bizler kardeş gibiyiz. Jimin'de bunun gayet farkında

V- Ayrıca Jennie seninle de uyuyor hyung

YG- Benimle çıplak bir şekilde öpüşmemize 2 santim kala veya kafası boyun girintimde, vücudumuz bir olmuş bir şekilde uyumuyor Taehyung.

JN- Yoongi saçmalıyorsun. Konuyu kapatın lütfen.

J- Sorun yok bundan sonra tek başıma uyuyacağım. Özür dilerim.

JM- Jennie saçmalama lütfen. Özür dilemene falan gerek yok.

YG-Sen tek başına uyuyamazsın. Korkarsın.

J- Hayır. Korkmam. Artık korkmuyorum

YG- Öyle mi? Dene ve gör.

NJ- İnatlaşmayı bırakın.

JM-Hyung bu saate kadar şirkette miydiniz?

JN- Evet. Stüdyoda uyuya kalmışız. Ondan gelemedik. Neyse siz de birlikte vakit geçirmişsiniz işte fena mı oldu?

Jin oppanın dediği üzerine utanmıştım

J- Ben üzerimi giyiniyim

JM- Ben de geliyim seninle, tişörtümü giymem lazım. Yoksa Yoongi hyung beni gerçekten yiyecek.

YG- Haklısın Jimin Park gitsen iyi edersin.

Odaya gittiğimde Jimin'de arkamdan gelmişti. Hemen tişörtümü alıp giydim. O da aynı şekilde giymişti.

JM- Bu gün izin günümüz. Haftasonu şirkette olacağımız için PD izin vermiş.

J- Ahh izinli olduğumuzu söyleseydin daha fazla uyurdum Jimin.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin