|Butterfly|

100 10 53
                                    

(MEDYA|BTS-BUTTERFLY)

Bir süre sonra araç şirketin önünde durmuştu. İnip şirkete girdik. Jimin oppa kolidorda yanıma gelip elimi tutmuştu. Sabahki olayı hatırlatan Tae oppayla hepimiz gülmeye başlamıştık. Beraber içeriye girdik. Gördüğüm şeyle ağzım açık kalmıştı. Aynanın üzerinde "Jennie'nin sözleşmesinin süresinin dolduğunu ve aylardır yenilememeyi düşündüğünü biliyor muydunuz? Ahh bir saniye doğru ya bunu size söylememişti değil mi?" yazıyordu.

Jimin oppanın eli ellerimden yavaşça kaydı.

Telefonuma gelen mesajla açıp bakmıştım.

"Sana yanlız olduğunu söylemiştim."

İlk kendine gelen kişi Yoongi oppaydı. Bana dönüp titreyen sesiyle konuşmuştu.

YG- Doğru mu bu?

                                     ...

Fakat ben onu dinlemiyordum. Hala öylece gelen mesaja bakıyordum. Taehyung oppanın omuzlarımdan tutmasıyla irkilmiş elimdeki telefonu yere düşürmüştüm.

Gözümden bir damla yaş düşmüştü.

Telefonu yerden aldım ve bana mesaj atan numarayı aradım. Fakat telefon açılmamıştı.
Birkaç saniye sonra aynı numaradan mesaj gelmişti.

"Aramana gerek yok ben seni bulacağım.. yakında görüşürüz güzelim."

Korkak bakışlarımı sinirli görünen üyelere çevirdim.

YG- Sana doğru mu dedim çocuk?!

JK- Bizi bırakacak mısın Jennie?

Gözlerimden yaşlar gelirken hareket etmeden öylece duruyordum.
Sertçe omzumdan iktiren Yoongi oppayla yere düşmüştüm.

JM- Hyung ne yapıyorsun?! Sakin ol. Eminim mantıklı bir açıklaması vardır.

Jimin yanıma gelip diz çökmüştü.

JM- Değil mi Jennie? Yalan bu değil mi?

JN- Jimin haklı. Sakin ol Yoongi. Onu korkutuyorsun.

NJ- Telefonunda ne var Jennie? Ne gördün?

Zorlada olsa yutkunmuş ve konuşmuştum.

J- Doğru.. ama-

YG- Biliyordum! Gerçekten şaka gibi. Size en başından söylemiştim ona güvenmememiz gerektiğini!

YG- İyi git öyleyse. Ama bir daha gözüme gözükme çocuk.

J- Yoongi oppa.

Hayal kırıklığına uğramış olduğu belli olan Jimin kalkıp gitmişti.

Hemen yerden kalktım ve kapıya ilerledim. Bileğimden tutan sıkı ellerle nefesim kesilmişti.

YG- Rahat bırak onu. Zaten yeterince zarar verdin. Yurttan eşyalarını topla lütfen.

JH- Hyung saçmalama küçücük kız tek başına ne yapacak?

YG- Zaten zengin. O kendi başının çaresine bakabilir Hoseok.

JN- Yoongi  biraz sakin ol lütfen.

J- Keşke bir kere anlatmama izin verseydin Yoongi oppa..

J- Sakın arkamdan gelmeye kalkmayın. Pd'ye de söyleyin sözleşmeyi iptal etmek istiyorum. Gereği neyse yaparım.

Bileğimi ondan kurtarıp kapıyı açtım ve odadan çıktım. Yüzümü yıkamak için tuvalete doğru gittim. Kolidorda çarptığım kişiyle durmuştum. Bu Jimin'di.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin