Üzerimi zaten önceden giyinmiş olduğum için direk olarak otelden çıkıp bir taksiye bindim ve BİGHİT şirketine doğru yol aldım. BİGHİT şirketi otele çok ta uzak değildi.
Yazarın anlatımı:
Taksi BİGHİT'in önünde durunca Jennie daha da heyecanlanmaya başlamıştı. Hemen taksiye ücreti ödeyip şirketin kapısına doğru yürüdü. Kapıya gelince güvenliklere baş selamı verdi ve içeriye girdi. Demek ki geleceğinden haberleri vardı. Hemen danışmanlığa gitti ve kendini tanıtıp Bang Pd'nin odasını sordu.
Heyecanlı bir şekilde Pd'nin odasına gitti ve kapıyı çaldı. İçeriden "gir" sesi gelince içeriye girdi. İlk önce durup PD'nin önünde saygıyla eğildi ve PD otur diyene kadar orada bekledi. PD genç kızı baştan aşağı süzdü ve
"otur, ayakta kalma lütfen" dedi. Genç kız bunun üzerine hemen koltuğa oturdu.Jennie'nin anlatımı:
PD- Hoş geldin Jennie
J- Merhaba efendim
PD- Diğerleri de gelsin sonrasında konuşmaya başlarız.
J- Peki efendim.
"J- Demek ki diğer kızlar da gelecek." Diye içinden geçirdi.
Aradan birkaç dakika geçtikten sonra kapı çaldı.
PD- Gelebilirsiniz çocuklar
İçeriye 7 tane erkek gelmişti.
Ama bir saniye bunlar Bts üyeleri.PD-Geçin oturun şöyle.
Yazarın anlatımı:
Jennie önünde bir anda 7 tane genç adamı görünce şaşırmıştı. Gençler PD'nin "oturun" demesiyle dördü geniş koltuğa oturmuş diğer ikisi koltuğun kollarına oturmuştu. Lider olduğunu tahmin ettiği son kişi de Jennie'nin hemen karşısında bulunan koltuğa oturmuştu.
PD- Jennie öncelikle tebrik ederim.
J- Teşekkür ederim efendim
PD- İlk önce sizleri tanıştırayım. Jennie bunlar yeni çıkaracağım grup olan Bts.
PD- Bts bu da sizinle çıkış yapacak olan Yeni üyeniz Jennie.
(Namjoon:N.J)
N.J- Jennie,Jennie'ydi değil mi? Her neyse bizim konseptimize uymuyor. Yaş otalamamıza da uymuyor. Neden onu ve bizi zor durumda bırakmak yerine, sadece... Sadece onu gruba almasanız?
PD- Çocuklar Jennie yeni çıkaracağımız kız grubunda çıkış yapacaktı fakat son anda grup üyelerinden bir tanesi nedenini bilmediğimiz bir sebeple gruptan çıktı. Diğer ikisi ise biri burada ki şartlara dayanamayıp ayrıldı. Diğeri ise hastalığı dolayısıyla bırakma kararı aldı. Biz de onu çok beğendiğimiz için açıkçası bırakmak istemedik. Şuan da Kız grubu kurmayı da düşünmediğimiz için onu sizin grubunuza alacağız.
Jennie stresten ve üzüntüden titreyen ellerini bacaklarının altına koydu.
PD- Daha küçük olduğunun farkındayım. Ancak burada kalıp çürümesinden ziyade onu değerlendirmek istiyorum. Zamanla büyüyecek ve olgunlaşacak.
Ayretten Jungkook'dan sadece 3 yaş küçük.(JUNGKOOK:J.K)
J.K- Benden 3 yaş mı küçük?
Jungkook'un şaşkınlıkla sorduğu soru ortamı biraz da olsa yumuşatmaya yetmişti.
PD- Daha küçük göründüğünün farkındayım, ancak öyle. Onu tanımadan yargılamayın çocuklar. Bu grup için çok uğraştım. Grubu tehlikeye atacak bir şey yapmam. Yeteneklerini o gün siz de gördünüz. Jennie yetenekli biri ve sizinle çıkış yapacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾
Fanfictionᴄ'ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴍ'ᴀ ᴅɪᴛ ᴄᴇ ᴊᴏᴜʀ-ʟᴀ̀ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ.. 𝟽 ʜᴏᴍᴍᴇs, ᴜɴ ᴘᴇ́ᴄʜᴇ́...