Selam millet. Bana Özel olan küfürlerinizden önce bölüme geçelim isterseniz. 🤭
°
°
°
°DR- Daha önce hiç yalnız balina hikayesini duymuş muydun?
Sesinin hemen ardından gök gürleyince gözlerimi açıp yakınımda olan gözlerine baktım. Gözlerimi açmam kesinlikle gök gürültüsüyle alakalı değildi. Ağzından çıkan cümleyle alakalıydı. Gözlerinde ki yorulmuşluk duygularıyla bana bakarken neden böyle baktığını düşünmeden edemedim..
J- Hayır..
derken nefesim dudaklarına çarpmıştı yine..
DR- Duymak ister misin peki?
J- Duymak istiyorum.
derken baş parmağıyla elimin üzerini okşamaya başlamıştı. Dikkatle ona bakarken onun daha da dikkatle baktığını görmüştüm. Dudaklarını ıslatıp dışarıdan gelen yağmur sesiyle, fısıltı şeklinde ki sesi kulaklarıma ulaşmıştı.
DR- Yalnızlık... Bu kelime bir çok şey barındırır içinde. Bir çok duygu ve düşünce barındırır. Ama asla kimse için aynı değildir. Ve insanlar bu duygudan kurtulmak için çeşitli şeylere başvuruyorlar. Bu çabaları ne kadar doğru veya işe yarıyor mu orasını bilmem ama doğuştan yalnız olanlar o kadar da şanslı olamıyorlar bazen. Tıpkı denizin derin suları altında yaşayan yalnız balina gibi..
derken dikkatle onu dinliyordum. Devamını duymak istiyordum. Bir süre sessiz kalıp anlatmaya devam etmişti.
DR- Okyanus bilimciler 1989 yılında pasifik okyanusunda yaptıkları bir araştırma sırasında bir ses duymuşlar. Araştırmacılar ilk başta bu sesin kambur balinalardan geldiğini düşünse de yanılmışlardı. Çünkü kambur balinaların söylediği şarkılarından daha farklıydı bu ses.. Normal balinalar 12 ile 25 hertz arasında bir şiddette ses çıkarırken, bu şarkı 52 hertz seviyesinde söyleniyordu. Okyanus bilimciler bu farklı balinanın sağır olduğunu düşündüler ilk başta. Ama 20 yıllık çalışmaların sonunda bu farklı balinanın her şeyini incelediklerinde onun sağır olduğu düşüncesinde de yanıldıklarını anladılar. Aslında şarkısının farklı olmasının ve sesini duyurmak için verdiği bu çaba sadece yalnızlığından kaynaklanıyordu. Çünkü diğer balinalar onu duyamıyordu.. Seslendirdiği yalnızlık şarkısını bir türlü anlayamamış ve duyamamışlardı. O yüzden hiç bir balina onun bu şarkısına cevap verememişti. Çünkü o farklıydı.. Farklı olduğu gibi de tekti.. Yani yalnızdı.. Bundan dolayı iletişime geçebileceği hiç kimsesi yoktu. Ne bir sürüsü, ne de bir eşi.. Tek başına denizin derin sularında yalnızlık şarkısını söyleyerek gezindi yıllarca. Şuan ise hala sesini ve şarkısını duyurabileceği bir balina arıyor.. Yalnız başına denizlerde gezen bu farklı balinaya dünyanın en yalnız balinası adı verilmiş.. Sence de hüzünlü bir kaderi yok mu?
derken burnunu burnuma sürtmüştü. Kalbim bu hareketiyle hızlanırken zorla konuşmuştum.
J- O çok şanssız gerçekten de..
derken gözlerinden silinmeyen o yorgunluk noktalarıyla gözlerimin içine bir süre baktı. Bakışlarımı ondan kaçırmak istiyordum ama bir türlü çekemiyordum. O da zaten yüzünü yüzümden uzaklaştırıp onu daha net görmemi sağlamıştı. Ama hala uzaklaşmış değildi.
DR- Ama seni ben duydum.
derken anlamadığımı belirtir bir şekilde kaşlarımı çatmıştım. Ellerimizi dahası mümkünmüş gibi daha da birbirine geçirip sıktığında yutkunmadan edemedim.
DR- Göz yaşı denizinin dibinde söylediğin o yalnızlık şarkını duydum..ve geldim. Ellerini tuttum. Tutuyorum. Ve tutacağım da..
derken beni o hikayede ki yalnız balinaya benzettiğini anlamıştım. Hikaye çok garipti cidden. Ve tamda beni anlatıyordu. Peki ya bu hikayedeki yalnız balina ben isem.. O hangisi oluyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾
Fanfictionᴄ'ᴇsᴛ ᴛᴏᴜᴛ ᴄᴇ ǫᴜ'ɪʟ ᴍ'ᴀ ᴅɪᴛ ᴄᴇ ᴊᴏᴜʀ-ʟᴀ̀ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ.. 𝟽 ʜᴏᴍᴍᴇs, ᴜɴ ᴘᴇ́ᴄʜᴇ́...