|Save me|

368 22 57
                                    

Gözlerimi açtığımda yine aynı yerdeydim. Ne yani kurtulamamış mıydım?
Her şey bir rüya mıydı?
Eski sıralar, kanlı yatak, kırık camlar, eski duvarlar ve karanlık...

Kapının açılmasıyla yorgun düşmüş olan bedenim titremişti. İçeriye giren kişinin Jungwoo olduğunu görünce derin bir nefes alıp vermiştim.

J- Bırak beni Jung!


Konuşmuyordu... Sadece sessizce bana yaklaşıyordu. Bu korkutucu olmaya başlamıştı.

Bana yaklaştı ve bir anda boğazımı sıkmaya başladı. Bir süre sonra artık tamamen nefessiz kalmıştım. Gözlerim kapanmadan önce zorlukla konuştum. Duyduğum son şey ise Jungkook'un sözleriydi. Ve gerisi sadece karanlık...

J- Kurtar beni

JK-"Kurtuldun artık o şarkı bitti..."

Gözlerimi açtığımda üyelerin başımda meraklı bir şekilde beklediğini görmüştüm
Derin bir nefes alıp verdim ve konuşmaya başladım.

J- Sadece bir kabus. İyiyim...

NJ- Emin misin? Nefes alamıyor gibiydin. Korktuk.

J- İyiyim oppa.

JM- Ne gördün?

J- Jungwoo... Onu gördüm


JM- Merak etme her şey geçecek.


J- Biliyorum...
.
.
.
.

SAAT 16:59

KIYAFETİN

J- Girmek istemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

J- Girmek istemiyorum. Ben iyiyim. Neden anlamıyorsunuz?

NJ- Anlıyoruz Jennie fakat doktor yine de gitmeni istedi. Lütfen.

J- Oppa istemiyorum. Lütfen daha fazla ısrar etmeyin.

JM- İyi de Jen bunda kötü bir şey yok ki. Sadece terapi gibi düşünsen.

J- Benim psikoloğa ihtiyacım yok. Bence ilk önce siz gidin. Benden daha çok ihtiyacınız var. Hasta değilim ben.

JK- Sana hasta olduğunu söyleyen yok zaten. Lütfen ısrar etme. Doktor seni bekliyor.

JH- Sadece 1 saat.

JM- Biz seni burada bekliyoruz. Korkmanı veya endişe etmeni gerektirecek bir şey yok. Tamam mı canım?


YG- Hadi Jen.

J- Peki.

Görevli kız bize doğru yaklaştı ve konuşmaya başladı.

G- Hazırsanız eğer doktor bey sizi bekliyor.

Kadını başımla onaylayıp yavaş adımlarla oradan ayrıldım. Kapıyı çalıp içeriye girdim. Bana bakmakta olan genç bir adam görünce ilk önce kapı eşiğinde öylece bekledim.

ᴅᴇ'ᴀᴍᴏʀ|𝟾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin