İlk ve son kez söylüyorum RAHATSIZ OLANLAR okumasın
İyi okumalar_____
Felix iş yerine yine geç kalmıştı.Patronu ona çok kızacaktı belki ama artık umrunda değildi çünkü bugün işten ayrılacaktı.Neden mi?
Patronu Hwang Hyunjin'in asistanı olduğundan beri Bay Hwang ona sürekli zor görevler veriyor,ve bu görevleri yapamazsa ceza olarak hep taciz etmeye çalışıyordu.Felix bıkmıştı ve artık bu işe bir son verecekti.
Şirkete geldiğinde adımlarını Bay Hwang'ın odasına götürdü.Kapıyı tıklatıp içeriden onay sesiyle içeriye girip kapıyı kapattı."Neredesin sen!"
"Kusura bakmayın Bay Hwang trafik vardı"
Diye yalan uydurmuştu.Büyük olan sert ve yüksek bir sesle bağırınca istemsizce titremişti.
"Bunun bir cezası olmalı değil mi?"
diyip sırıtarak küçük olana doğru yaklaşıyordu.Büyük olan,küçük olanın karşısında durunca küçük olan yutkunmuştu.
"Bay Hwang ben işten ayrılmak istiyorum."
Büyük olan, küçük olanın sözüyle kaşları çatılmıştı.Dilini yanağının içinde gezdirip konuşmak için ağzını araladı.
"Neden?"
"Nedeni yok...Okulumun bu senesi bitmek üzere ve okulum bittikten sonra Avustralya'da ailemin yanında okuyacağım."
Felix lise 11. sınıf öğrencisiydi.Küçüklüğünden beri tek başına yaşamak istiyordu aileside bunu anlayışla karşılayarak 9. sınıfta kendi evine çıkması için izin vermişlerdi.Annesi Avustralyalı olduğundan dolayı Felix kendi evine çıktığında ailesi Avustralya'ya taşınmışlardı.Felix özlemini yitirmek adına 12. sınıfı Avustralya'da okumak istiyordu.Felix,şuan 17 yaşında olması gerekirken 19 yaşındaydı.Ortaokulda geçirdiği hastalıktan dolayı okula 2 yıl gidememişti.Bu şirkette ise 3 aydır çalışıyordu.
"Tamam..gidemeyeceğin için sıkıntı yok"
Son sözleri ağzının içinde geveleyerek söylediğinde küçük olan dudağını aralamıştı.
"Birşey mi dediniz Bay Hwang?"
"Hiç,işten ayrılmak istiyorsan bir sözleşme imzalayacaksın"
"Peki."
Hyunjin, Felix'in yanından ayrıldıktan sonra telefonunu çıkarıp bir iki numara tuşladığında telefonu kulağına götürüp birkaç kelime söylediğinde telefonu kapatıp masasına oturdu.
5-6 dakika sonra kapı tıklandı Hyunjin adamın gelmesi için onay verdiğinde adam odaya girdi.Adamın elinde de bir dosya vardı.
"İstediğiniz belgeleri getirdim
efendim""Masaya bırak ve çık"
Adam kafasıyla onayladıktan sonra belgeleri masaya bıraktı ve odadan çıktı.
"Bunlar nedir?"
Sorusunu yöneltti Felix.
"İşten ayrılman için gerekli sözleşme"
Deyip sırıttığında Felix onaylayıp sözleşmeyi imzalamıştı.
Fakat Felix o sözleşmenin başka türlü bir sözleşme olduğunu bilmiyordu......
"Sonunda şu lanet şirketten ayrıldım"
"Senin adına çok sevindim"
Felix şirketten çıkmış hemen abisi Minho'yu aramıştı.Minho ile konuşurken yoldan bir taksi durdurup eve gitmişti.Eve gidip direkt bugünkü ödevlere başlamıştı.
1 Hafta Sonra
Felix her zaman ki gibi okula gidiyordu.Okul ile evi arasında fazla bir fark olmadığı için yürümeyi tercih ediyordu.Felix evden çıktığından beri rahatsız hissediyordu.Sanki biri onu takip ediyor gibiydi.Ve öyleydi.
Bir süre sonra ağızında hissettiği bez ile gözleri kararmıştı.
....
______________________________________
instagram&tiktok: hyunlixsexualim
Bolum basinda söyledim yine söylüyorum sonra gelip linclemeyin RAHATSİZ OLANLAR OKUMASIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfiction"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...