...Gözlerini korumasının onu sarsmasıyla açmıştı Hyunjin. Kendini yattığı yerden dikleştirdi ve olan bitenleri hatırlamaya çalışıyordu.
"Efendim burada neler oldu?"
Yarım yamalak hatırladığı şey ile gözlerini sinirlice açıp kaşlarını çatmıştı. Ayağa kalkıp hızlıca bütün evi aramaya başlamıştı.
"Felix!"
Koridorlarda veya herhangi bir odaya girdiğinde 'Felix!' diye bağırarak Felix'i arıyordu. Fakat Felix'ten hiç bir ses yoktu.
"Felix! Nerdesin!"
En son Felix'in odasına girmişti ve orada da bulamayınca aşağıya inmiş ve kendisini sarsan korumasına karşın konuşmaya başlamıştı.
"Kamera kayıtlarına bakın. Derhal!"
"Efendim evdeki bütün korumalar öldürülmüş."
"O zaman tek başına bak Dea-jung?!"
"Tamam efendim"
Hyunjin hızlıca telefonunu almış ve dışarı çıkmıştı. Evin etrafında geziniyordu. Evin çevresi resmen kan gölüne dönmüştü.
Yerde yatan cansız bedenlerden hiç biri sağ çıkamamıştı. Ve bunların hepsi profesyonelce yapılmış bir plan gibiydi. Tüm korumalar alnından yada göğüslerinin sol tarafından vurulmuştu.
Geri eve girmiş ve telefonundan bir numarayı arayarak eve 50'den fazla koruma gönderilmesini istemişti. Telefonu kapatmış ve yanına gelen korumasına dönmüştü.
"Söyle Dea-jung"
"Efendim kamera kayıtları hacklenmiş yani hiç bir kamera olay saati kayıt almamış."
"Kahretsin!"
Elindeki telefonu yere fırlatmış ve yukarı çıkıp üzerini değiştirip gelmişti.
"Arabayı hazırla"
Koruma başı ile onaylayıp çıkmıştı. Hyunjin de televizyonun yanındaki komodinden bir telefon almış ve o da çıkmıştı. Arabaya binip konuşmaya başlamıştı.
"Depoya sür"
Koruma arabayı çalıştırmış ve depoya sürmeye başlamıştı.
__
Hyunjin deponun kapısından içeri girdiğinde bütün korumaların başı eğik ve fazlasıyla stresli olduklarını görmüştü.
"Neler oluyor?"
Çatık kaşları ve anlamsız gözlerle korumalara bakıyordu. Bir tane koruma Hyunjin'e bir adım atmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Efendim...Sam..."
Hyunjin devam etmesi için kafasını salladığın da koruma yutkunmuş ve tekrar konuşmaya başlamıştı.
"Kaçmış."
Duydukları ile histerik bir kahkaha atmış ve ciddileşip silahını çıkarmış ve tetiğini çekerek karşısındaki adama sıkmıştı.
"Peki o kaçarken siz nerdeydiniz!?"
Tetiği çekilmiş silah ile bir kaç adamı daha alnının ortasından vurmuştu.
"Temizleyin şunları."
Demiş ve odasına doğru ilerlemişti. Odasına girip kapıyı sertçe kapatmış ve elinde tuttuğu silahı ile önce havaya sonra ise masadaki bardaklara sıkmıştı.
Silahı yere fırlatmış ve odadan çıkıp işkence odalarının herhangi birine girmişti. Kollarını katlayıp sandalyeye bağlanmış olan adamın üzerine yürümüş ve sabaha kadar adama işkence yapmıştı.
___
Gözlerini belinde ve sırtında olan ağrı ile açmıştı küçük olan. Etrafına baktığında farklı bir odaya getirildiğini fark etmişti. Ayağa kalkmaya çalıştığında kalkamamış ve geri yatağa oturmuştu.
Çok kirli hissediyordu minik beden. Dün gece sayısız kere Sam tarafından tecavüz edilmişti. Yorgunluktan baygın düştüğü halde devam etmişti. O yüzden ayağa bile kalkamıyordu.
Zar zor bir yerlere tutunarak ayağa kalkmış ve duvarlardan destek alarak odanın kapısına ulaşmıştı. Kapıyi açmaya çalıştığında direkt açılmıştı, kilitlenmemişti.
Küçük olan buna şaşırmıştı elbet. Fazla takmadan aşağıya inmeye başlamıştı. Ortalıkta kimse yoktu. Dışarıya bakındığında, ev ortalama 130 kadar koruma ile kuşatılmıştı.
Kaçması imkansız veya şans meselesi idi.
Yavaş yavaş bütün evi dolaşmıştı. Fakat kaçabilecek hiç bir yer bulamamıştı. En sonunda gözlerini açtığı odaya girmiş ve yatağa uzanmıştı.
Tavanla bakışırken odasının kapısı açılmasıyla gözlerini tavandan ayırıp gelen adama dikmişti. Adam elindeki yemek tepsisini yatağın yanındaki komodine bırakmış ve hiç birşey demeden odadan çıkmıştı.
Yataktan doğrulup gelen yemeğe bakmıştı. Acıkmıştı ama yemek istemiyordu. Gözlerini açtığından beri midesi bulanıyordu.
Yatağa tekrar uzanıp gözlerini kapatmıştı.
_
Sam eve gelip direkt Felix'in kaldığı odaya çıkmıştı. Odaya girdiğinde uyuyan bir Felix ve el sürülmemiş bir yemek tepsisi görmüştü.
Başını iki yana sallayıp Felix'in yanına adımlamıştı.
"Hey uyan"
Uyanmayınca sarsmaya başlamıştı küçük olanı.
"Uyanmayacak mısın? Yemeğini de yememişsin az sonra enerjini nerden alacaksın güzelim "
Sarsmayı bırakıp yemek tepsisindeki su bardağını almış ve Felix'in yüzüne serpmişti.
"Günaydın diyeceğim ama çoktan akşam oldu bebeğim. Kalk ve hazırlan"
Demiş ve arkasını dönüp odadan çıkmıştı. Gözleri dolmaya başlamıştı küçük olanın. Yine başlıyordu.
_
Daha ikinci günden yine işkence edilmişti Sam tarafından.
Karın bölgesine büyük harflerle 'SAM' yazmıştı çakı ile. Kollarına ise rastgele kalın çizikler atmıştı. Ve çakı ile yaptığı bu çiziklerin üzerini yakmıştı.
Acı ve kanlar içinde bayılınca Sam onu orada bırakmış ve gitmişti.
...
suprise btch
omg ilk defa cok beklemediniz
sikin su sami
felixin anasini cok aglaticam
ve bu sadece 2 3 bolum surmeyecek..
neyse
kendinize çok iyi bakın yoksa bu yazar sizi ham yapar
oylamayi ve yorumlamayi unutmayin
gorusuruz opuldunuz muah<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfic"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...