...Karnına değen soğuk madde ile gözlerini açmıştı Felix. Sabah uyandığında kaldığı odaya getirilmişti yine. Gözlerini etrafta gezdirdiğinde en sonunda karnına krem süren Sam'i görmüştü.
Kollarına baktığında ise sargılı olduğunu görmüştü.
"Amma dayanıksız çıktın sende."
Felix hiç cevap vermeyip gözlerini tavana dikmiş ve uzun bir sessizliğin oluşmasını sağlamıştı. En sonunda dudaklarını aralamıştı.
"Neden açtığın yaraları sarıyorsun?"
"Henüz seninle işim bitmedi. Bana daha çok~ lazımsın. Hemen ölmemen gerek."
"Ne istiyorsun benden?"
"Ne mi istiyorum."
Yapışkan bandajı sarmayı bitirmiş ve ucunu makasla kesmişti. Daha sonra gözlerini Felix'in tavana bakan gözlerine dikmiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Hwang Felix... Senden birşey istemiyorum sadece senin sahibinim."
"Sahibim... Komikmiş, kimse benim sahibim değil."
"Deneksin. Deneklerin de bir sahibi vardır. Yakında üzerinde denenecek pek çok şey olacak Felix"
Felix gözlerini açıp kapamış ve hafif dolu gözlerle tavana bakmaya devam etmişti. Yüzüne hafif bir sırıtış eklemiş ve konuşmaya başlamıştı.
"Denek... Başka ne olacağım acaba"
"Zamanla öğrenirsin merak etme. 2-3 gün dinlenmene bak. Kendini çokta alıştırma gelen yemeği de ye, merak etme zehir yok içinde."
Demiş ve odadan çıkmıştı Sam. Felix ise tuttuğu göz yaşlarını bırakmıştı.
"Hyunjin... Nerdesin? Neden gelmiyorsun."
__
Üzerindeki beyaz gömleğe beyaz demeye bin şahit aranırdı. Çünkü kanla boyanmış, ve hiçbir beyaz kısmı kalmamıştı neredeyse.
İşkence odasından çıkıp kendi odasına girmiş ve masanın üzerinde duran viskiyi alıp bardağa koyma zahmetine girmeden kafasına dikmişti.
Odanın kapısı açılmış ve içeriye Dae-jung girmişti. Viskiyi masaya bırakıp Dae-jung'a konuşması için onay vermişti.
"Efendim, Felix beyi Sam'in kaçırdığından şüpheleniyoruz. Yaptığımız bir kaç araştırmaya göre evinizde kamera kayıtları hacklenmeden bir kaç dakika önce orman tarafında bir çeşit hareketlenme gördük. Yakından bakıldığında bir kaç kişi gözetledik.Ve bunlardan birinin yüzü de Sam'in korumasının yüzüydü."
Elindeki tabletten videoyu açmış ve Hyunjin'e göstermişti. Sam'in korumasının yüzünün gösterildiği yer yavaşlatıldığında görüntüye göre koruma bilgisayar ile ilgilenmekle meşguldü.
"Sam'in şuana kadarki Kore içinde ve dışında olan bilinen tüm evlerini depolarının konum bilgisini bana getiriyorsun."
"Tamamdır efendim"
Dae-jung saygı ile eğilip odadan çıkmıştı. Hyunjin ise koltuğuna oturmuş ve bilgisayarını açıp Sam'in dosyasını açmış ve onun kaldığı yerlerin 1 bölümüne göz atmıştı. Sürekli saklandığı yerler sınır dışına yakın yerlerdi.
Telefonunu almış ve ülke sınırları için görevlendirdiği korumasını aramıştı.
"Jun-woo Kore sınırlarını devamlı kontrol edin. Hwang Sam Amerika'ya veya başka bir ülkeye asla geçiş yapmayacak. Anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı efendim "
Hyunjin telefonu kapatıp cebine katmış ve ayaklanmıştı. Üzerini değiştirmiş ve depodan çıkmıştı.
_
"Oo Bay Hwang! Siz buralara uğrarmıydınız."
"İşim çok Bay Jeon sizden bir kaç konum için geldim."
"Buyrun"
Jungkook'un gösterdiği yere oturmuş ve konuşmaya başlamıştı.
"Biricik sevgiliniz Kim Taehyung, ikizim Sam tarafından kaçırılmıştı. Bay Jeon sizden, Bay Kim'i bulduğunuz da ve bulmaya çalışırken gittiğiniz mekanların konumlarını istiyorum."
Jungkook başı ile onaylanmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Akşam size gmailden göndereceğim Bay Hwang."
_
Akşam olmuştu ve Jungkook'tan gelen maile göre ilk önce Kore sınırının dışına yakın bir yerde bir eve gelmişlerdi. Ve baskın yapmak için bekliyorlardı.
"Başlayın, sakın Felix'e zarar vereyim demeyin yoksa canınızı okurum."
Korumalar hızlı ve bir o kadar da dikkatli adımlarla eve yaklaşıyordu. Kapı önünde bekleyen bir kaç korumayı öldürmüşler ve üçe bölünerek evin etrafına dağılmışlardı.
Korumaların bir bölüm sağ tarafı, diğer bölüm sol tarafdaki adamları temizlerken diğer bir bölümü de çelik kapıyı kırarak açmıştı.
Korumalardan biri içeriye bayıltıcı sis bombası atmış ve koruyucu maske takarak içeriye sızmıştı. Arkasından diğer adamlarda maskelerini takarak gelmiş ve zemin kat, bodrum kat ve ikinci katı aramaya başlamışlardı.
Hyunjin'de maske takarak içeriye sızan adamlarının peşinden gitmiş ve en üst kata yani üçüncü kata çıkmıştı.
Odaların kapısına tekme atarak açıyor. Kimseyi bulamayınca diğer bir odaya geçiyordu. Odaların birisine rast geldiğinde odaya bir süre bakmıştı. Çünkü oda fantezi odasıydı. Ve bu odayı bu hale getirebilecek kişi ev sahibi, yani Sam'di.
Kırmızı ışıklar, büyük bir ayna, tablolardaki seks oyuncakları vs.
Zemin kata indiğinde korumalardan bir tanesi kafasını olumsuz anlamda sallamıştı. Hyunjin kaşlarını çatıp sinirle evden çıkmıştı.
Yüzündeki maskeyi çıkarıp fırlatmış ve yanına gelen korumasına bakmadan konuşmasına onay vermişti.
"Efendim yaklaşık bir kaç saat önce terk edilmiş olduğunu tespit ettik. Ev terk edilmeden önce bir çeşit alkol şişesi yere düşüp kırılmış ve içindeki alkol henüz kurumamış."
"Kamera kayıtları?"
"Devre dışı bırakılmış ve kayıtlar silinmiş efendim "
...
Suprise btch
20. bolum 🎉🎉🎉🎉🎉🎉
25 mi 26 mi cok kararsiz kaldım
iciniz rahat etsin hyun sami bulunca anasindan dogduguna pisman edecek
neyse
kendinizi cok iyi bakın yoksa bu yazar sizi ham yapar
oylamayi ve yorumlamayi unutmayin
gorusuruz opuldunuz muah<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓
Fanfiction"Babacığını özledin mi?" ... [TAMAMLANDI] (ciddiye alip okumayin amk.) •Angst değildir. •Yetişkin içerikler barındırmaktadır. (Psikoloji bozacak unsurlar, şiddet, zorla alıkoyma vb...) •TAMAMEN hayran kurgu kitabıdır. •Gerçek kişiler ve olaylarla bi...