'17'

5.2K 473 560
                                    


...

Felix dosya bahanesiyle gelen Min-ji'ye çatık kaşları ile bakıyordu. Çünkü Min-ji dosyaların içeriğini, kod örnekleri verirken elleri hep Hyunjin ile temas halindeydi.

Hyunjin kafasını kaldırıp Felix'e baktığında Min-ji'ye attığı bakışların farkına varmıştı. Hyunjin Min-ji'ye baktığında Min-ji'nin bir elinin omzunda diğer elininde sırtında olduğunu görmüştü.

Hyunjin sahte bir öksürük sunup konuşmaya başlamıştı.

"Bayan Kim ellerinizi üzerimden çekin lütfen."

"Oh pardon. Dalgınlıktan "

Min-ji sahte bir şekilde gülmüş ve işini yapmaya devam etmişti.

__

"Bebeğim benimle konuşmuyor mu?"

Felix televizyon izlemeye devam ederken Hyunjin'e hiç bir şekilde cevap vermiyordu.

"Ama üzülüyorum."

Felix omuz silkip televizyon izlemeye devam ediyordu. Hyunjin koltuktaki kumandayı almış ve televizyonu kapatmıştı.

"Hey geri ver onu!"

"Babacığına ilgi gösterecek misin?"

"Yah! Versene şunu"

Felix ayağa kalmış ve kumandayı kaldırıp Felix'in yetişemeyeceği şekilde yukarıda tutan Hyunjin'in elini yakalamaya çalışıyordu.

"Soruma cevap alamadım."

"Tamam! Ver şunu"

"Al bakalım"

Hyunjin kumandayı Felix'e vermiş ve mutfağa gitmişti. Felix ise televizyonu açıp dizisine kaldığı yerden devam ediyordu.

Bir süre sonra özenle sunumlanmış meyve tabağı ile gelmişti Hyunjin. Felix'in yanına oturup tabağı yan tarafına koymuş ve Felix'i kucağına çekmişti.

Çatalı bir çileğe saplamış ve yanındaki çikolataya bandırmıştı.

"Aa yap bakalım"

Felix ağzını açmış ve Hyunjin çileği Felix'in ağzına vermişti. Felix ise çiğnerken Hyunjin'in göğsüne yaslanıp dizisini izlemeye devam etmişti.

__

Kucağında uyuya kalan bebeğini kucaklayıp odasına çıkarmıştı. Yatağa yatırıp üstünü örtmüş ve kendiside üzerini değiştirip yatacak iken camdan gelen saliselik ışıkla cama bir süre bakmıştı.

Yataktan kalkıp pencereye ilerlemiş ve biri var mı yok mu diye etrafı kısaca gözetlemişti.

Kimsenin olmadığını görünce simsiyah perdeyi pencerenin önüne çekmiş ve gidip Felix'e sarılarak uyumuştu.

_

"Ama hepsinden istiyorum~"

"Çok zararlı, hepsi olmaz"

Markete gelmiş ve evin eksiklerini gideriyorlardı. Sırf Felix daha fazla vakit geçirmek istediği için işini ekmişti Hyunjin.

Şimdi ise Felix marketteki tüm cipslerden almak istiyordu.

"Bak ne diyeceğim bir kısmını şimdi diğer kısmını sonra alalım hm? Olur mu?"

Felix oflayarak onaylamıştı.

Marketten çıktıktan sonra sahilde yürüyüşe çıkmışlardı. Kumların üzerine oturup denizin dalga seslerini işitiyorlardı.

Hyunjin kumun üzerine yatmış Felix'in elinden tuttuğu gibi de üzerine çekmişti. Yavaştan ortaya çıkmaya başlayan yıldızları izliyorlardı.

"Çok parlak.."

"Senin yıldızların kadar değil."

Felix kafasını kaldırıp Hyunjin'in gözlerinin içine bakarken konuşmaya başlamıştı.

"Benimkiler yıldız değil bunu demekten vazgeç. Lekeler ne zamandan beri yıldız oldu-"

Dudaklarını örten dudaklar ile cümlesi kesilmişti. Hyunjin dudaklarını ayırıp konuşmaya başlamıştı.

"Bir daha yıldızlarına hakaret ettiğini duymayacağım. Tamam mı meleğim?"

Felix sıkıntılı bir nefes vererek aralamıştı dudaklarını.

"Tamam~. Gidelim hadi."

_

Marketten aldıkları atıştırmalıklarla film gecesi yapıyorlardı.

"Bence şu kız katil"

"Sanmıyorum bence şu çocuk"

Girdikleri ufak tartışmanın sonucu Hyunjin haklı çıkmıştı.

"Dedim sana çocuk katil diye"

_

"Hazırız Bay Sam "

"Güzel başlayın. Çocuğun kılına zarar gelmeyecek"

"Anlaşıldı efendim "

Salon tarafında olan korumaları susturuculu tabanca ile vuruyorlardı. Adamlardan birisi içeriye sis bombası atmış ve cama tabancanın tersi ile vurarak kırmıştı.

İçeriye giren adam koltukta etrafına bakınan Felix'in ağzını ilaçlı mendil ile kapatıp bayılmıştı. Başka bir adamda Hyunjin'in ensesine silahın tersi ile sertçe vurup bayıltmıştı.

Onları dürbünle izleyen Sam zafer sırıtışı ile onu bekleyen arabasına binmişti. Bir süre sonra Felix'i de baygın bir şekilde getirip Sam'in bulunduğu arabaya bırakmışlardı.

Sam Felix'i kucağına çekmiş ve saçlarını okşarken konuşmuştu.

"Çok eğleneceğiz.. Hwang Felix."

...

Sam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sam

suprise btch

bismillah saldim kaosu

ama yb bayramdan sonra veya bayram arefesi gelebilir

kufur bombalarinizi hazirlayin

neyse

kendinize iyi bakın yoksa bu yazar sizi ham yapar

oylamayi ve yorumlamayi unutmayin

ikiside dustu dariliyorum

gorusuruz opuldunuz muah<33

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin