'32'

5.9K 424 1.1K
                                    


...

Yavaş ama bir o kadar da tutkulu olan öpüşmeyi bölmüştü Hyunjin.

"Emin değilim bebeğim, henüz iyileşmed-"

"Ben eminim, gayet de iyiyim. Lütfen... Bebeğinin açılan yaralarını kapat... Bu gece tamamen sana ait olmak istiyorum babacığım."

Son cümlesini bitirdiği anda kalp şekli dudaklarını karşısındaki dolgun dudaklarına bastırmıştı.

Karşılıklı ve şehvetli bir öpüşme sürdürürlerken Hyunjin ellerini Felix'in beline koymuş ve kucağına alıp ayağa kalkmıştı. Felix'te bacaklarını Hyunjin'in beline dolamıştı.

Kucağındaki bebeği ile yatağa doğru ilerlemişti. Felix'in dudaklarından kısa bir süre ayrılmış ve Felix'i yatağa yatırıp üstündeki yerini almış ve dudaklarını yeniden birleştirmişti.

Uzun bir öpüşmenin ardından Felix, nefessiz kalınca Hyunjin'in alt dudağını ısırmıştı. Hyunjin dudaklarını ayırmış ve alnını Felix'in alnına yaslamıştı nefes nefese iken.

Birleşik alınlarını ayırmış ve kafasını küçük olanın boynuna gömüp oraya izler bırakmaya başlamıştı.

Her ısırığında Felix'ten bir inleme kazanıyordu. Tabi bu ısırığın boyutuna göre değişiyordu.

Boynunda biraz oyalandıktan sonra kafasını kaldırıp ceketini çıkarmıştı. Ardından elini kravatına atıp kravatını gevşetip çıkarmıştı.

Felix'in önce üstündeki siyah, desenli gömleği çıkarmış sonra ise bileklerinden tutup başının üstüne sabitlemiş ve kravatı bileklerinden geçirip çok sert olmayacak şekilde sıkmıştı.

Felix kaşlarını çatmış ve mızmızlanarak konuşmaya başlamıştı.

"Çıkarır mısın~! Bunu istemiyorum."

"Beni istiyordun ama bebeğim"

"Evet seni istiyorum, bu kumaş parçasını değil"

"Çıkaracağım ama biraz bekleyeceksin."

Felix kısaca oflayıp onaylanmış ve Hyunjin'in bir sonraki hamlesini beklemişti.

Hyunjin sırıtıp Felix'in üzerinden kalkmış ve beyaz gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı. Düğmelerini açtıktan sonra gömleği çıkarıp yere atmıştı.

Felix ise ahlaksız bakışlarla karşısındaki bedenin yapılı vücudunu süzüyordu.

Hyunjin kemerini çözüp pantolonunu çıkarmıştı.

Felix'in gözleri Hyunjin'in iç çamaşırından belli olan büyük ve kabarık olan penise kaymıştı. Tabi hali ile yutkunmuştu.

Hyunjin Felix'e yaklaşmış ve yavaşça pantolonunun düğmesini açıp, fermuarını indirmişti. Pantolunu Felix'in bacaklarından sıyırırken çok yavaş davranıyordu.

Çünkü bu yavaş hareketleri Felix'in daha da tahrik olmasını sağladığını biliyordu.

Pantolunu çıkardıktan sonra iç çamaşırını da aynı yavaşlıkta çıkarmıştı. Kendi iç çamaşırını da çıkarmış ve bir köşeye atmıştı.

Felix Hyunjin'in büyük ve damarlı penisini görünce bu sefer sertçe yutkunmuştu.

Şuan iki bedeninde üzerinde tek bir kumaş parçasına dair hiç birşey yoktu.

Hyunjin Felix'e yaklaşmış ve iki parmağını dudaklarına götürmüştü. Felix Hyunjin'in parmaklarını ağzına almış ve emmeye başlamıştı.

Did you miss your Daddy? | Hyunlix Daddykink ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin